Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaber jeg traffik på min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er undervejs med at kreere en internetforretning og er i processen støt på et problem.

Det er min første opstart af en forretning og er derfor på bar bund med hvordan jeg skaber trafik derpå fra start.

Jeg har undersøgt lidt og har fundet ud af at sociale medier har en stor indflydelse men er desværre også på bar bund med hvordan man får skabt en følgerbase derpå.

Håber i kan hjælpe mig. :)

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bla. få Instagram følgere ved at lægge ting op med et hashtag på de populære keywords. ellers kan du prøve at lave en forudsigelse på hvad det næste trendy keyword bliver.

Og på YouTube kan du jo som bekendt smide en masse interessante videoer op, men pas nu på at de ikke bliver bare kommercielle reklamer for din virksomhed, som er død kedelige at se på. Faktisk så var der en gang en bruger herinde som havde skræmme eksempelet på en elendig kommerciel video som var så kedelig at den suttede Pik på sig selv. Eller med andre ord dine videoer skal give seeren en værdi og ikke bare være kedeligt corporate fluff...

Og MHT facebook så skal din side have mindst 10 likes før min facebook strategi virker...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du ønsker at skabe organisk trafik, skal du naturligvis vende blikket mod SEO (søgemaskineoptimering). Desværre bliver det sværere og sværere at stole på Facebook (og andre sociale medier) som primære drivkraft af trafik; specielt med Facebooks seneste algoritmeopdatering. Mikkel Demib skrev et glimrende indlæg omkring dette tidligere på Amino, som du kan læse her: https://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2018/01/23/facebook-dr-230-ber-iv-230-rks-230-ttere.aspx

Og jeg har selv skrevet et indlæg om SEO-tekster, som du kan læse: https://www.amino.dk/blogs/kasperfriis/archive/2017/11/08/perfekte-seo-tekster-stryg-til-tops-p-229-google.aspx 

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede med at lave en facebookside for få uger siden, hvor jeg kan bygge nogle følgere m.m. op - du må da meget gerne tage et kig på den, hvis du søger inspiration. Smile

https://www.facebook.com/Juridisk-Servicecenter-596064857391917/ 

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve med et link på LinkCentralen evt et fremhævet.

Her kan du tilmelde dig: https://linkcentralen.dk/tilmeld-link/

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Passion4outdoors.

Jeg ville selv starte med at få opbygget en masse links fra de gratis steder at få links fra. DEt finder du helt sikekrt nemt her på amino.dk. Der finder du nok de første ca. 100 stk.
Hvis du har lidt penge eller vil hurtigt i gang med at få mange kunder, så ville jeg tage fat i et SEO firma som eks. Bondtofte&Co (https://bondtofte.dk/) og få dem til at lave seo og linkbuilding for dig. Du kan aftale et fast beløb at bruge hver måned, og så sørger de for at du kommer frem/op på google, så kunderne kan finde dig.

De har hjulpet mig rigtig meget, så jeg i dag ligger virkelig godt på google og min omsætning er steget med ca. 40%.

Men du skal ikke regne med et få en kæmpe omsætning på en måned, ved SEO. Det tager tid at opbygge links og få en god placering på den måde.

Der kan du måske hurtigere få kunder ind, ved at lave lidt reklamer på facebook og poste dine ting dér og på Instagram. Det virker okay godt i disse dage, og hvis du sælger outdoor produkter, så kan det vist blive en god forretning ;-)

Facebook og mange andre ting som tekster osv. kan Bondtofte&Co også hjælpe dig med Yes

Når din side er færdig eller næsten færdig, så lav et indlæg herinde igen og sæt dit link ind, så vi kan se siden, og dermed får du en masse hjælp til rettelser osv. og det giver et godt link til din shop.

Held og lykke fremover Yes

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du en hjemmeside som vi kan se på allerede nu? :)

Andreas

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Fra  Ordkild Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale at skabe noget unikt indhold. Brug din viden på emnet til at give nogle guldkorn ud, og skriv dem ud som blogindlæg på siden. Du viser noget know-how og giver viden ud, hvilket sender folk ind på din side, hvis kvaliteten er høj nok til, at folk deler det. Du skaber også et fedt brand, når du bliver god til den del af det.

De indlæg kan jo søgemaskineoptimeres - og deles på sociale medier. En masse fluer med ét smæk!

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Det du i hvert fald ikke skal kaste dig over, er at begynde at købe diverse spam links, fra sider hvor man åbentlyst skal betale for at få et link.

Linkbuilding er rigtig nok effektivt og nødvendigt for at du bliver vist i søgeresultaterne, men det skal laves ordenligt og der skal være noget indhold på din hjemmeside "at linke til".

I stedet skal du starte med at have fokus på din hjemmeside. Sørg for at du har en masse unik viden derpå, pæne billeder og forklarende tekster omkring det område du vil arbejde med, sådan at du bliver en af "go-to" siderne indenfor din brache / niche.

Prøv at læs en masse omkring on-page SEO og hvordan man skrive gode tekster. Hvis ikke du har råd til at betale andre for det, skal du nemlig selv i gang for at komme i gang med din nye virksomhed. Kig evt. ind på riismedia.dk eller find en blog som Skjoldby.com hvor du kan læse en masse praktisk viden om hvordan du kommer videre med søgemaskineoptimering.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)