Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af håndlavede smykker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer;)

Jeg har fulgt med på en del debatter, og vil nu selv skrive mit første opslag. Jeg er begyndt at lave håndlavede smykker. Indtilvidere har jeg solgt dem på en Instagram profil. Nu vil jeg gerne begynde at gøre lidt mere "ud af det" og blive lidt mere seriøs omrking det.

Hvordan starter man bedst med at sælge sine smykker, nogle tips? Jeg har taget kontakt til et par forretninger for at høre om de ville sælge mine smykker. Hvor stor en procentdel skal butiksindehaveren have, er der noget man skal huske at tænke på og hvordan kan
jeg bedst muligt promovere mine smykker?

Mvh Emma

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er dine smykker lavet af ædelmetal (sølv,guld, platin, palladium) så skal du være tilmeldt ædelmetal kontrollen. 

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emma,

Tænker du måske kunne lave en rimelig stilet webshop? :) Søgemaskineoptimere den, dele opslag på facebook... Og på den måde starte stille og roligt op?

Andreas

Tilmeldt 30. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Fra  Forex Courses Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal købe noget håndlavet benytter jeg altid etsy.com

Tilmeldt 28. Jan 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

De er lavet af aluminium;)

Tilmeldt 28. Jan 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, tak!

Tilmeldt 23. Jan 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emma,

Jeg tror godt jeg kan hjælpe dig :-)

Jeg har netop op startet en ny virksomhed da jeg, i alt beskedenhed, har identificeret et behov for en platform for semiprofessionelle- og hobby smykkedesignere.

Konceptet er kort og godt en fælles platform for private og/eller hobby smykkedesignere, som måske ikke har tiden eller ekspertisen til at drive en professionel og tidssvarende webshop. 

Jeg ønsker at udnytte synergieffekten i at mange mindre designere kan have svært ved at nå ud til en større kundegruppe end nærmiljøet. InCahoots.dk repræsenterer én samlet salgskanal for mange designere og dermed hjælper I hinanden med at promovere både egne og andres smykker. Nu skal I naturligvis ikke lave alt arbejdet selv, så derfor vil jeg naturligvis arbejde utrætteligt på at udbrede kendskabet til InCahoots.dk f.eks. gennem smykkemesser, smykkehobby-forums, samt naturligvis reklame i form af blandt andet google annoncer.

Jeg tager kun kommission på faktiske salg, så det er ganske udgiftsfrit for dig at benytte sitet.

Læs gerne mere om konceptet her: www.incahoots.dk/

Jeg håber at høre fra dig,

Venligst,

Christian.

Tilmeldt 10. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

facebook er et godt sted at starte, og som allerde nævnt er etsy også populær

daniella

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)