Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kloakservice i Nordjylland

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lørdag den 13. januar 2018, holdt Nordjyllands Sug og Spul v/Thomas Pilgaard en flot åbnings reception og iværksætter café, hvor de fremmødte fik sig en god snak og oplevelse.

Jeg var en af deltagerne til dette super flotte arrangement. Jeg vil i den anledning gerne sende mine anbefalinger til dem der skal bruge kloakservice i Nordjylland.

Thomas Pilgaard, som står bag det nye firma, har en baggrund, som gør ham godt kvalificeret til netop denne branche. Allerede som 17-årig kom han i lære som chauffør, og han har siden kørt store lastbiler med alle mulig slags last. Bl.a. har han beskæftiget sig med transport af vindmøller, og han har faktisk været chauffør i 30 år.

Fra 2014 har han beskæftiget sig med kloakbranchen, hvilket bl.a. vil sige rensning, spuling og slamsugning – altså netop det område, som han nu bliver selvstændig i.

Nordjyllands Sug og Spul tilbyder kloakservice til alle, som har brug for det. Det være sig boligejere, boligselskaber, have foreninger, kolonihaver, grundejerforeninger, erhverv og industri.

Se mere her >> Nordjyllands Sug og Spul

[Indlægget flyttet til korrekt kategori og linkbuildinglinks fjernet af moderator]

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)