Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån akut :(

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved slet ikke om det er tilladt herinde. Men er på bar bund og har 2 dage. Min kæreste og jeg er havnet i en øv situation med en fortid der har indhentet ham. Han havde en stor gæld men med en fast aftale til en privatperson. Denne person er havnet bag tremmer og skylder selv over det dobbelte. Han har så videresolgt alt det andre skylder ham inkl det sølle beløb vi mangler nu, 60.000.
De skulle efter plan afdrages over 6 gange men nu har der været nogen der forlanger alle pengene senest fredag. Det lyder lidt voldsomt men vil rigtig gerne forklare det hele den der kan hjælpe. Vi ejer ikke lige et firma selv vi kan trække penge ud af, det er heller ej muligt med lån i bank og det er også for sent og få et møde til det. Jeg aner heller ikke hvordan jeg skal formulere det her, men findes der en derude der har så mange penge at han eller hun kan låne os 60.000 og ende med og få 80.000 ud af det? Vi kan afdrage med 10.000 om mdr og vil gerne underskrive aftalen. Det gælder næsten liv eller død det her. Sørgeligt men sandt. Håber nogle forstår.

Tilmeldt 3. Feb 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

gå til politiet

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wow er det ikke dit opslag nr 4 nu?

Du sagde sidste uge at du havde til fredag .

Nu er det søndag ? Lever du stadigvæk ??

Jeg troede det handlede om liv eller død.

Du burde være død nu ikke ?

Tag dig sammen.

La være med at fyre flere løgne af.

Du vil bare låne penge og ingen vil låne dig penge .

Jeg tror faktisk at du overhoved ikke har tænkt dig at betale tilbage

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)