Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg af palle-træ

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se mulighederne i at drive en forretning i danmark, Jeg har et tons træ jeg gerne skulle af med Har prøvet at søge på Google og bing. Men der er desværre ingen inden for den målgruppe, men man læser om at der skulle være penge i skrot. Men det er der måske alligevel ikke, og jeg læser også at der skulle være penge i paller, men det er der heller ikke. Hvordan kan jeg så kommer af med mit tons træ for at kunne få pengene hjem igen, fordi jeg har også søgt på at nogen laver flis af paller osv. Men desværre ikke lige på sjælland, i forhold til hvad jeg selv har kunne finde. Nogle personer der måske har nogle gode råd i stedet for at smide pengene i containeren. 

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Palletræ er ikke særlig populært at købe. Ved at der er flere produktionsvirksomheder som forærer det væk, når pallerne er slidte eller ødelagt som gør at de ikke kan anvende dem. 

Tror dit bedste håb er at forsøge at sælge det til billige penge til privat personer via opslag i DBA mv.

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er, som nikokj skriver, desværre nok ikke mange kroner i palletræ. I min lokale Harald-Nyborg giver de affaldstræet væk, og stadigvæk er der ikke mange der gider at benytte sig af tilbudet. 

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret Jeg havde den ide at der måske ville omdanne det til flis. Også kunne det sælges som flis til varmeværker, eller noget i den stil Er det ikke en mulighed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)