Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp bookingsystem

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Min far er ejer af en hunde og katte pension og vi har længe snakket om at få et bookingsystem.

Jeg vil hører hvad jeres erfaring er med bookingsystem? Og om det er det værd at investerer i? Og hvad kan i anbefale til nogle, som er helt grøn på området?

Indtil videre tænker jeg, at den skal kunne dække disse behov: 

-          Vi skal have mulighed for at booke fra vores computer af, hvis folk ringer.

-          Vores kunder skal kunne booke hjemmefra via vores hjemmeside eller lignende.

-          Vi skal kunne se en liste over hvor mange booking der er af hunde og katte. Så vi kan se om der fuldt booket i perioder og hvor mange der kommer.

-          Vi skal kunne se hvem der ankommer og hvem der bliver hentet på alle dage. 

-          Kunderne skal ikke kunne booke når der fuldt booket, men de skal have muligheden for at kunne skrive sig på en venteliste i tilfælde af at nogle afmelder.

-          Man skal betale depositum, og afmelder man 14 dage før, så skal der være mulighed for at få pengene retur.

-          Evt. indeholde et kundekartotek, hvor oplysning skal kunne blive gemt. 

Rettelser til ovenstående modtages meget gerne, som sagt er vi grønne på området, og derfor er det ikke sikkert alle ønsker kan blive opfyldt, men det er de tanker vi har gjort os indtil videre og det kan opstå flere behov opstår løbende.

På forhånd mange tak!

Mvh

Kathrine

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)