Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - hvordan kommer vi igang?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kig evt. på https://www.linkbuilding.dk/ der er en del gratis muligheder.

Men husk på at alle de gratis muligheder her, samt amnge af dem som Ron skriver, ikke er dem der vil rykke dig mega meget, men vil være med til at lægge en bund.

Hvis du kan få linkd fra store sider som medier fx. så begynder du at rykke godt op.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Jeg er pt. i dialog med en ny hjemmeside der kan tilbyde gratis linkbuilding til wepshops inden for tøj, sko og livsstil. Jeg kan tilbyde folkene bag at tage et kig på jeres wepshop og høre om de er interesseret i at få jer med om bord?

Mvh. André

Andrethinnesen@hotmail.com

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Internationale links bidrager til international ranking.

Det hjælper ik en pind, at gå de lister igennem, som er i denne tråd.

Du skal have stærke DANSKE links, fra relevante domæner, ikke alt det der shit.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas,

Lykken tilsmiler den med nok viden så det du kalder shit, vil andre kalde noget gennemtækt og yderst velafprøvet. Køber jeg to helt friske domæner og laver linkbuilding hertil fra dit "DANSKE kvalitet" vs. Wikipedia, Forbes, Huffington Post og i den dur' bør der ikke være tvivl om, hvem der rykker hurtigst og og står stærkest. Ligeledes vil jeg her komme hurtigere ud af deres "sandbox" med et nyt domæne end med de danske links du sikkert støver op som du gerne vil have solgt.

Ikke at danske links er dårlige og forhåbentligt får man også trafik over, der kan give lidt køb herfra men rå tal og rank effekt taler for sig selv. Nu vil jeg nødigt henvise til BHW men har lavet flere forsøg her (er public) og lideledes har andre fra Norden der kommer frem til det samme. Lige i øjeblikket er mange glade for dagens.dk der igennem flere bureauer vil koste 2.500 (Aarhus bureau prisen hos flere af de store) men samme værdi kan købes hos et Svensk site der faktisk er helt ens til 325,- så i dette eksempel er det eneste rigtige ifølge dig den danske udgave trods toget vil tage én lige langt på skinnerne, mere eller mindre.

Allerede ud fra det skrevne, så er der noget læsning som du er hoppet over. Dit valgte domæne og tldét herpå er intet værd. Det er indholdet der er nøglen. Dvs du går op i Danske links hvor andre vil gå op i hvor længe noget indhold f.eks. har været indekseret. Derfor er f.eks. en PBN-blog mere værd salgsmæssigt som er holdt i live end én hvor domænet har været udløbet osv.

Hvis kun .dk domæner med dk-indhold virkede til dk-backlinks så ville alt som RD (Referring Domains) TF (Trust Flow) DA / PA (Domain/page authority) CF (Citation Flow) CF / TF Ratio jo egentlig være lige meget, så kunne man næsten bare skaffe danske links uden at tænke, for det er jo det eneste der virker (host)

Ift. omtalte lister finder jeg ikke én, der påstår, at disse er bang-on links men til start el. til diversty brug, nok til out-of-sandbox i løbet af max. en måneds tid. Fair, alle har forskellig viden og alle afprøver åbenbart ikke løbende diverse ting af men derfor er ting ikke shit. Har aldrig før opdaget nogle der kalder reddit-link shit lige meget hvor nemt det så er at få, da det faktisk er yderst naturligt at blive nævnt her med link og er langt fra et man skal disavow.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder med det hver dag, Danske links virker i DK, sådan er det altså.

Alt det skrammel på din liste virker teoretisk fint hvis du vil ranke internationalt.

Jeg skriver jo intet sted, at det kun skal være Danske links, jeg skriver det skal være relavante stærke danske links.

I 2011 var din liste sikkert vældig fin, men den vil intet værdi tilfører i dag. Det er spild af tid, jeg har selv været der, det virker ikke.

Det er ikke noget jeg skriver for at forsøge, at være bedrevidende og spille smart. Jeg har afprøvet det og  de internationale links bidrager til ranking i de lande de kommer fra, sådan er algoritmen opsat i dag.

Derfor får man ikke rigtigt noget ud af et Huffington indlæg mht DK ranking, det trækker ikke op.

Er der derimod tale om et .com site, så vil din liste være fremragende.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At du arbejder med det til hverdag (er lidt bekymret) gør hverken fra eller til når "vi" andre også gør det samme. Men okay, jeg gør mig også mest i affiliate og rankér mange af de "blackhat" sider du finder i diverse nicher (lån mv) med hård konkurrence som kommer op på ingen tid, er på 3 mdr. ca og så skal nye til men fair, metoden virker åbenbart ikke trods rank bedre end så mange andre. Så må det være pga. good standing trods ingen footprints overhovedet.

Tænkt alle de der bl.a. har lyttet til Brian Dean, diverse på Moz blogs mv. og som selv afprøver frem for hvad der står i bogen fra 2011 du omtaler. Men fair jeg må hellere ringe til flere danske tøjbrands af de store og nævne at elle.com, theculturetrip.com, redonline.co.uk linket er helt ubrugeligt og deres interne headhuntede fagfolk skal udskiftes. Ikke at dette behøver at blive en lang snak frem og tilbage men pyha, alle de der vil sælge udenlandske links eller benytter sig af disse, håber de netop nu begynder at finde på noget andet at foretage sig, åbenbart. Og igen har aldrig påstået listen var top-vejen med du kommer da bare gratis ud med det bedste du kan komme i nærheden af, vil alle tage imod med kyshånd.

Selvfølgelig virker danske links i dk, giver dig helt ret her men har jeg et .dk-domæne og 100 stærke udenlandske sider som linker hertil, vil jeg godt se dig forblive samme sted ift. rangeringer.. ellers er et eller andet on-page da helt til skovtop.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Test det frem for at kæmp imod,  i Danmark skal du have danske links for at rank, sådan er det bare, det er ikke noget jeg har opfundet.

Du kan linke fra nok så stærke internationale sites og resultatet er stort set inogen værdi.

Jeg har naturligvis testet det.

Prøv det jeg  skriver, du vil opleve En helt ny verden.

og Nej, jeg forsøger ikke at sælge noget, jeg forsøger bare at hjælpe.

Men test det nu af, du vil opleve helt andre resultater.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Find dine konkurrenter :)

Find dem herinde på https://www.alexa.com/siteinfo

Så se hvem der linker til dem........ få et link fra samme side.
Og flere lignende sider.

OG wupti så har du mere gode links end de har.
Det handler ikke kun om links men links ord og fra sider med indhold med relation til din side.
så får du God linkbuilding hvilket er meget meget bedre end bare linkbuilding.

Selvf kan man kombinere begge men jo bedre links du har jo bedre er det frem for flere links.

Haderslev Esport - Nextlevel Gaming

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

@Packhouse: Tag evt. et kig på Henrik Bondtoftes Linkbuildingbogen (https://linkbuildingbogen.dk/) - der er mange gode idéer til at komme i gang.

Hvis I er til det lidt "tungere" arbejde kan I også finde masser af inspiration hos Brian Dean (https://backlinko.com/).

Der er mange gode muligheder "der ude" - men tag jer tid til at finde det, som føles rigtigt for jer. Hen ad vejen vil I opnå mere viden - og dermed også masser af idéer til, hvad I kan gøre.

Dbh. Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er en del muligheder - sværhedsgraden og værdien kan dog svinge meget.

Har du et nyt site, ville jeg sætte mig et konkret mål om at få eksempelvis 30 links til en start. Her gælder det nemlig primært om at få lidt spredning på ens linkprofil, så søgemaskinerne får øjnene op for ens site. Så kan man altid udbygge senere hen med links som enten har en højere værdi, eller links som er super relevante ift. ens website. Kan man ramme begge dele på én gang (altså links som både er værdifulde autoritative og inden for samme segment som dit eget site), er det selvfølgelig idéelt, men den slags links hænger ikke på træerne.

Man kan eksempelvis se på:

  • Links fra leverandører
  • Links fra samarbejdspartnere fx. gennem kundetestimonials
  • Links fra de mange websites som tilbyder studierabatter
  • Links fra nogle af de linkkataloger med manuelt review - fx. danskelinks.dk og danskekilder.dk (ofte lang ventetid)
  • Tjenester ala MineCookies.dk, Miljøvenligpakning.dk mf.
  • Erhvervssponsorater - fx. WWF, Røde Kors erhvervspartner mf.
  • Backlinkanalyse af konkurrenter gennem Ahref og Majestic

God arbejdslyst ;)

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)