Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crypto??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke være den eneste der har følgt med i cryptomarkederne... nu hvor BTC nærmer sig <6000 USD var det måske en ide at investere lidt?

Hvad tænker i?  Er bunden nået?

-360

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

360studio:

Jeg kan ikke være den eneste der har følgt med i cryptomarkederne... nu hvor BTC nærmer sig <6000 USD var det måske en ide at investere lidt?

Hvad tænker i?  Er bunden nået?

-360

jeg ville ikke turde se ret meget andet end mavefornemmelse i det her  Der er som så ofte diskuteret ikke nogen egentlige underliggende værdier ud over spekulationen i BTC og dermed er de tekniske barriere meget vanskeligere at forudsige. PT ligger der klart flere på sell - end på buy og det tyder jo på den skal længere ned. Imod stigning taler også at både Merkel og Macron for Tyskland og Frankrig klart har udtalt der kommer restriktioner (nok i stil med Syd Korea og Kina) og at de fleste andre Crypto, og Ripple mm "solidarisk" følger med
Lige nu som vi skriver, tager BTC en tur op, så en del tænker som du, at på et eller andet tidspunkt må det være salgssignal. Personlig "tør" jeg ikke gå ind i den volantilitet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

du skal bare være med i en farm :) så kommer der BTC eller andre coins ind på din wallet hver måned :)

Haderslev Esport - Nextlevel Gaming

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)