Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af plakater

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Posterstyle har fuldstændig ret m.h.t. papirkvalitet. Ufattelig mange webshops sælger plakater i alt for ringe kvalitet. Vælg altid mat papir. MAT MAT MAT MAT. Hvis du sætter en blank plakat i en ramme med glas eller plastik, vil plakaten lave små sorte mærker rundt i kanten, hvor bagside-clipsene sidder. Efter nogen tid vil plakaten være klæbet fast til glasset og kan ikke tages ud uden skader. Jeg taler af erfaring, da vi indrammer masser af plakater hver dag.

Dette gælder også for fotos. Køb aldrig foto-forstørrelser på blank papir. Den blanke overflade duer ikke med blank glas o.lign. Altid på MAT papir. Når du sætter din plakat eller foto i en glasramme, får du den blanke overflade ved hjælp af glasset. Den yderste overflade er den, du ser.

Når du ser på en blank plakat eller foto, vil enhver bule i papiret bryde lyset og stå tydeligt frem. På mat papir er det meget mindre tydeligt........

Et andet problem er, at mange plakater vises på webshops uden glas. Hvis du så som kunde køber en mørk plakat og monterer den i en glasramme, får du et helt andet billede end det, du havde købt. Glas oven på mørke plakater given mange reflekser og virker næsten som et spejl. Kunne godt tænke mig, at man oplyser kunden, om plakaten er vist med eller uden glas............

Altid MAT papir

 

  

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Nibo for at dele dine erfaringer. Jeg vil sende en besked til min printe mand og bede ham om at printe på mat istedet. Havde aldrigt tænkt over de ting du nævner, men kan da godt se det nu!

Det er godt jeg ikke rigtigt er kommet i gang endnu :-)

Igen tak!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)