Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress og Amazon/eller...? Affiliate

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg har rigtig mange følgere på Facebook indenfor cykelsport. Jeg vil i den anledning lave et Wordpress-affiliate site, hvor jeg laver en shop og indsætter cykelprodukter, som efterfølgende videreføre den potientielle køber til Amazon og dermed får en procentdel af salget - MEN, jeg har ikke så gode erfaringer med Amazon, da jeg synes man får for lidt procenter af salget og knap så meget salg.

Jeg vil derfor høre, om der findes andre affiliate-partnere, som i mener vil være gode at benytte sig af? Jeg har selv tænkt på Clickbank, men vil gerne høre hvad i vil foreslå først.

Nogen bud/forslag? eller helt andre løsninger? :-)

På forhånd tak! Mvh.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner-Ads kan anbefales.

De har flere programmer som giver 5,50-10% med produktfeed i din kategori.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde valgt at bruge begge dele.

DU kan lave direkte product linking med eks Partner-ads og Tradedoubler.com

Haderslev Esport - Nextlevel Gaming

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovsa, jeg har åbenbart ikke fået nogen mail omkring jeres svar - derfor opdagede jeg det først nu :-)

Først, tak for jeres svar! Jeg fik desværre ikke lige nævnt, at mine facebooksider har internationale følgere og jeg dermed bliver nødt til, at undgå fx. partner-ads, som ellers bliver foreslået her i tråden, da de kun tilbyder annoncer til skandinaviske lande.

Tradedoubler.com har jeg ikke hørt om før. - Haderslev Sport, tror du man vil kunne lave en shop i Wordpress med produkter fra Tradedoubler? eller tilbyder de kun direkte links? Deres hjemmeside er pt. nede (ihvertfald på min skærm), så jeg har lidt svært ved, at undersøge alle deres ydelser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 20
Fra  HaxholmWeb Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eriksam:

Hovsa, jeg har åbenbart ikke fået nogen mail omkring jeres svar - derfor opdagede jeg det først nu :-)

Først, tak for jeres svar! Jeg fik desværre ikke lige nævnt, at mine facebooksider har internationale følgere og jeg dermed bliver nødt til, at undgå fx. partner-ads, som ellers bliver foreslået her i tråden, da de kun tilbyder annoncer til skandinaviske lande.

Tradedoubler.com har jeg ikke hørt om før. - Haderslev Sport, tror du man vil kunne lave en shop i Wordpress med produkter fra Tradedoubler? eller tilbyder de kun direkte links? Deres hjemmeside er pt. nede (ihvertfald på min skærm), så jeg har lidt svært ved, at undersøge alle deres ydelser.

Nu er jeg selv inde i international affiliate marketing og benytter blandt andet Amazon. Det jeg gør, for at bekæmpe de lave kommisionsrater er, at tage fat i produktudviklerne på de produkter der rykker mest. Herefter forsøger jeg så at få en aftale i hus med dem (måske har de deres eget affiliate system eller også har de mulighed for at sætte noget tracking op for en). På den måde skærer man det tredje led væk (Amazon) og så kan man nemlig få en meget mere interessant kommisionsrate. Håber det var behjælpeligt. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)