Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne genskabe min side, så jeg søger en person som kan lave en hjemmeside i Wordpress.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg havde en hjemmeside for omkring 1 år siden. Siden var egentlig dagligt aktiv men begyndte så småt at dø ud. Derfor valgte jeg ikke at betale for en forlængelse af mit domæne eller webhotel, hvilket resulterede i en suspendering og nu er siden slettet. Jeg vil gerne kunne genskabe siden, men har ingen form for backup. Er der noget jeg kan gøre? Hvis ikke så vil jeg gerne hører nogle tilbud fra en person som kan genskabe siden som den var (mere eller mindre). 

Er der nogle som kan hjælpe eller give et godt tilbud? :) 

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 16:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jepp

Uden backup dur helten ikke, beklager :) Men du kan sikkert få et tilbud du ikke kan sige nej til, hvis du skriver til mig. Haster det? God weekend.

Jakob

Tilmeldt 3. Apr 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan skrive på 51942724.
Så kan jeg forklare hvad jeg skal have lavet 🙂👍🏻

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jepp,

Du kan evt. prøve at slå hjemmesiden op inden på web.archive.org (waybackmachine) de gemmer en visning af siden, hvor man så kan se sit indhold og design, hvis man er heldig.

Du kan jo prøve at slå dit domæne op :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Kristoffer skriver skal du prøve at søge på domænet via web.archive.org og se om den version af hjemmesiden er der som du gerne vil have genskabt.

Hvis den er der, findes der en del services på nettet hvor du kan få genskabt siden fra web.archive.org til almindelig HTML sider (billigt) eller til WordPress som du gerne vil have (koster lidt mere end HTML).

Her et par nyttige links

https://premium.wpmudev.org/blog/archiving-with-wayback-machine/

https://www.waybackmachinedownloader.com/en/

Knæk og bræk med det. 

Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal hjemmesiden indholde?

Jeg er uddannet webintegrator med et 12-tal, så jeg kan godt give dig et godt tilbud og lave den for dig hvis det er inde for mine kompentencer.

Jeg gør den gerne brugervenlig og med et flot design også da det er hvad jeg er bedst til.

- Michella :)

Tilmeldt 29. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Fra  VAG Parts Skrevet kl. 13:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat på Jakob Boyer her inde.

Han er super dygtig og rigtig hjælpsom.

Han har lavet/hjulpet med min side og aldrig har det spillet så godt.

https://www.amino.dk/members/jadr/default.aspx

Tilmeldt 3. Apr 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Hvor meget skal jeg give for en website? Det her er kvalifikationerne:

Hjemmesidens formål er at folk kan gå ind og se gratis tips til at oddse (Fodbold,håndbold, tenis, basketball mm.) Det den skal leve af, er affiliate marketing, som skal stå ude i siderne som bannere eller som det eksempel jeg sender nedenstående.
Min primære tanke er tænkt at ligne de vedhæftede billeder. Affiliate delen må gerne stilles op på somm det banner du kan se på et af billederne. Derudover vil jeg gerne selv kunne lave en sådan tråd som ses ved en af de andre vedhæftede filer. Altså der hvor man kan se mange koloner hvor dere er forskellige odds og tips, samt hvilken sportgren det er og hvor god oddset er. der skal også være mindst 3 forskellige kategorier hvilket gerne må hedde det samme som et af de vedhæftede filer, hvor der der står: Analyse/tips - Match center - Bookmakere - Derudover må der også gerne være en hvor der står "kontakt os"

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 20:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan hos FrontWeb hjælpe dig fra 1995 kr. ekskl moms.

Skriv privat besked, for mere info

Ps. Ring eller skriv fo gratis sparring

Forsat goddag!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Du er velkommen til at sende mig dit gamle domæne samt en beskrivelse af funktionaliteten på mail simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan jeg tage et kig på mulighederne for genskabelsen som du forespørger. 

Det er klart at en back-up var at fortrække :-) 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)