Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside feedback

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Vi har netop lanceret vores webside www.supplymytraining.dk - en medlemsklub for folk der vil leve et sundt og aktivt liv.

Vores team er ret uerfaren med hjemmeside og digital salg, så det vil være super fedt at høre en masse konstruktiv kritik fra eksperterne på amino :-)

På forhånd mange tak!

Mvh

Tobias

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Jeg har følgende bemærkninger omkring jeres hjemmeside:

1) Logoet står ikke rigtigt skarpt og er lidt kantet på hjemmeside. Det er noget af det første folk bemærker, hvilket gør at det ikke fremstår professionelt.

2) På forsiden i det første banner kan man ikke læse teksten, da den er grå/hvid på en hvid baggrund. Derfor ligner det et banner med 3 symboler og en knap. Ser ikke godt ud pt.

3) Når man ruller længere ned på forsiden er der et blåt banner, hvor der står Shop kosttilskud, shop helseprodukter mv. Banner virker alt for stort og som om der er noget der mangler. Der hvor linksene videre er, er ikke samme sted som teksten. 

4) Under "Om os" er der samme problem med banner i toppen, hvor baggrund og tekst går ud i et som på forsiden. Dermed kan man ikke læse noget om det.

5) I forhold til det at blive medlem og handle til kostpriser, så vil jeg nok gøre den kampagne mere synlig på siden. Prisen for den kan man først læse når man har klikket videre og læst 2 tekst afsnit. (der står der DKK 89, bør nok skrives 89 kr.) Her vil jeg nok lave prisen synlig allerede i banneret på forsiden samt i punkt form fremhæve fordelene.

6) Under "forretningsbetingelser" bruger du ofte jeres firmanavn med IVS bagefter. Her bør i overveje om det ikke er bedre bare at kalde jer Supplymytraining hele vejen i gennem og først oplyse det fulde navn til sidst under generelle oplysninger. Kan forestille mig at der er potentielle kunder som bliver lidt skepsis ved at lave abonnement aftaler med et IVS. Derfor er der ingen grund til at fremhæve det gentagende gange, men kun en enkel gang til sidst, hvor jeres CVR nummer også står. 

Tilmeldt 7. Jan 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Super god feedback - mange tak. Det tager vi til efterretning. Jeg tror, måske ikke billedet på forsiden loader helt korrekt.. det er i hvert fald en mørk baggrund så teksten er helt tydelig.

Rigtige gode pointer - tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

I jeres handelsbetingelser stå der ikke by.. lidt sært..

men som jeg kan se det så er det levnedsmiddel som er underlagt kontrol.. måske i lige skal være sikker jer dette

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du skriver: 

BLIV MEDLEM OG KØB TIL KOSTPRISER og gratis fragt.

De hænger da ikke sammen ren forretningsmæssig. Så sælger du da med underskud. :)

Mvh. Niels

itwebsite.dk

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)