Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan låner jeg til en bil?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg står i en situation hvor jeg er ret presset til at købe en bil, men har ikke pengene til det. Jeg har fået nyt job, inkl. en fin løn, men venter endnu på min første lønseddel. Ved I om man "bare" kan låne til en billig bil (måske mellem 40.000 og 60.000 kr.), med kontrakten som dokumentation? Eller ville man skulle stille bilen som sikkerhed, eller andet?

Håber I kan hjælpe. :) På forhånd tak.

Privatlån og finansiering med tilbud på billige kviklån, forbrugslån el. at låne penge let og nemt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det enkleste er nok billån hos forhandleren i den situation - og ja med bilen som sikkerhed

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha tak. :)

Men når forhandlere tilbyder finansiering, er det så ikke typisk igennem en anden finansiel institution? Såsom Santander, Leasy eller en bank?

Privatlån og finansiering med tilbud på billige kviklån, forbrugslån el. at låne penge let og nemt.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

andersalbin:
Men når forhandlere tilbyder finansiering, er det så ikke typisk igennem en anden finansiel institution? Såsom Santander, Leasy eller en bank?
Men hvad er problemet med det?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Hvis du har brug for et hurtigt lån uden krav til sikkerhed mv., så kan du fx optage et blankolån. Du skal dog være opmærksom på, at det kan være ret dyrt i nogle tilfælde..

Men hvis du skal bruge en "billig" bil til 40-60.000 kr., kan du nok godt få den finansieret uden det store bøvl. Jeg vil råde dig til at hive fat i Alex fra CarFlex, de tilbyder også finansiering og kontantsalg, og han er sindssyg skarp på, hvad der kan lade sig gøre - og hvad der bedst kan betale sig. 

Du kan finde hans telefonnummer og mail herinde: http://carflexleasing.dk/kontakt/ - sig evt at du har hørt det fra mig :) 

De bedste hilsner,

Christian Lønstrup Berndt

Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

andersalbin:
Men når forhandlere tilbyder finansiering, er det så ikke typisk igennem en anden finansiel institution? Såsom Santander, Leasy eller en bank?
Men hvad er problemet med det?

Egentlig bare at renterne eller etableringsomkostningerne er ret høje (eller det er i hvert fald mit indtryk). :) Det er vel oftest billigere bare at søge lån hos egen bank - men der er spørgsmålet så bare, om de kræver løndokumentation (hvilket jeg jo ikke har, idét jeg først lige har fået jobbet), eller om man kan stille bilen som sikkerhed eller andet smart. :) Det er iøvrigt en fin løn, som sagtens kan dække det hele, så måske de "godtager" en ansættelseskontrakt?

Privatlån og finansiering med tilbud på billige kviklån, forbrugslån el. at låne penge let og nemt.

Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian Berndt - Tusinde tak for kontakten! Det vil jeg gøre brug af. :)

Privatlån og finansiering med tilbud på billige kviklån, forbrugslån el. at låne penge let og nemt.

Fra Valby
Tilmeldt 8. Oct 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Til Aminoer, som evt. vender tilbage til dette indlæg, selv om det er gammelt:

Du kan godt stille bilen som sikkerhed i nogle tilfælde, kommer lidt an på banken. Du bør tage kontakt til din bilforhandler og høre nærmere om mulighederne. Jeg har hørt, at mange er glade for Santanders billån, som vist skulle være ret konkurrencedygtigt. De har lavet en guide, hvis du vil finde det billigste billån, så kan du se, hvad du skal være opmærksom på, når du tager lånet.

Det er nemlig ikke alle lån, som er lige billige!

Ellers kan jeg anbefale de øvrige sammenligningssider, som fx MyBanker eller Samlino, hvor du også kan se et overblik over de forskellige lån. Men start med at tale med din forhandler.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)