Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Server monitoring service

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg skal ud og rejse rundt i verden fra midten af marts, og vil i perioder være meget offline. Lige nu står jeg i en situation hvor jeg faktisk bliver nødt til at indstille udviklingen (eller i hvert fald lancering) af et online produkt, fordi jeg ikke vil være tilgængelig til at få serveren oppe og køre igen, skulle den gå ned. Dvs. den kan være nede i flere dage, uden nogen reaktion fra nogen, og det er selvsagt ret skadeligt.

Kender folk her til nogle services/firmaer, man kan hyre til at monitorere ens servere, og få dem online igen, såfremt de går ned?

Sitet i sig selv er ikke performance-drænende, så det bliver ikke dét som sender serveren i knæ. Det skal simpelthen være at dække sig mod tekniske fejl (lad os sige strømsvigt), hvor er der brug for manuelt indgreb til at få serveren op igen.

Jeg bruger DigitalOcean, og vil kun skifte derfra hvis det er absolut nødvendigt. Shared hosts er selvfølgelig en mulighed, men ikke en jeg på nogen som helst front er fan af.

Jeg har søgt lidt på Google, og har kun fundet et enkelt resultat, som jeg dog var ekstremt skeptisk omkring (et slovensk firma, hvis side loadede ufatteligt langsomt).

På forhånd mange tak!

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Navnelabels.nu Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Hvis det blot er et almindeligt website så kan du da blot bruge en host et eller andet sted. Hoster du selv i dag?

Hvis nu at opgaven med at hoilde det i live er lidt mere kompleks, så find en der kan holde det i live på Upwork.com som har masser af dygtige folk

God rejse

De bedste navnelabels  du kan ønske dig

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)