Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde en god og ansvarlig tekstilfabrik?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

Jeg søger hjælp til at finde en god tekstilfabrik til at producere tøj for mig, men hvad gør jeg? Hvor går jeg hen og får sat en produktion op? 

Håber at der er nogle som kan hjælpe mig :) 

BH Signe 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at søg i de gamle indlæg her på Amino, der er mindste 1.000 debatter om tøjfremstilling.

Det lyder til at du intet aner om tekstilproduktion? er det tilfældet bør du søge nogen professionel hjælp da der er rigtigt mange faldgrubber.

Tilmeldt 8. Dec 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. 

Jeg har skrevet til en del de sidste dage, men mange af de fundne indlæg er gamle og jeg har endnu ikke fået svar. 

Tilmeldt 8. Dec 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger egentlig helt konkret links/anbefalinger fra andre som har haft gode erfaringer med fabrikker. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Signe2800:
Jeg søger egentlig helt konkret links/anbefalinger fra andre

Så ment er det desværre ikke, de fleste har ikke lyst til at oplyse andre om deres leverandører. At finde en rigtigt god leverandør er noget der kan tage måneder/ år det er altså ikke nogen man giver væk til en potentiel konkurrent.

Du må i gang med at lave noget research enten via nettet, fagblade, fagmesser, branche foreninger ... osv.

Alternativt køb dig til noget professionel hjælp hos der har erfaring med tekstil produktion i udlandet.

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 85
Fra  Love your twist Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

Måske har dette din interesse?

Jeg er tøjproducent og har min egen familieejet fabrik i Kairo. Vores firma holder til i Nordsjælland og vi hjælper en del danske firmaer med deres produktion.

Hvis dette har din interesse er du mere end velkommen til at kontakte mig på helene@loveyourtwist.com

Du er også mere end velkommen til at besøg vores hjemmeside www.loveyourtwist.com her kan du læse mere om os

God dag

Helene Springborg

Tilmeldt 8. Dec 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Ravn,

Tak for dit svar. 

Jeg er sikker på at det er velment, men du behøver ikke at kommentere yderligere på mine indlæg. Jeg har stor forståelse for dine forslag, men mener at der er mange måder at gribe et sådan projekt an på. 

Hav en dejlig dag! 

Tilmeldt 8. Dec 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helene, 

Tusind tak for feedback - Det er højt værdsat! 

Jeg sender dig en mail. 

BH Signe. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Signe2800:
Jeg er sikker på at det er velment, men du behøver ikke at kommentere yderligere på mine indlæg

Det er da noget af en besynderlig måde at opføre dig på, når man prøver at hjælpe dig!  Er du virkelig så nærtagende / barnlig at du ikke kan lide at høre at du måske skulle starte med at lave lidt research selv frem for at forvente at andre skal forære deres gode producenter væk til en potentielt konkurrent?  Du er dælme naiv hvis du tror det kommer til at ske.

Når nu du mener der er " mange andre måder at gribe sådan et projekt an på"  hvorfor spørger du så overhoved om hjæp? - du ved jo bedre selv!  Men lad os da endelig høre hvordan det så skal gribes an, for vi kunne jo risikere at lære noget nyt.

Ud fra det du oprindeligt skrev, virker du som en glad amatør, der ingen viden har om tekstil produktion. måske tager jeg fejl, så ret mig endelig i givet fald.

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 8. Dec 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Ravn, 

Igen, tak for din hjælp og interesse. Din respons er dog ikke det som jeg leder efter - Vi er nok bare forskellige. Helt fair, men undlad at svare yderligere på mine tråde. Tak :) 

BH Signe 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)