Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for jeres hjælp ang. farven på min hjemmeside - tusinde tak!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag allesammen :)

Det er sådan at jeg driver en virksomhed, hvor jeg sammen med min far sælger kvalitetsvinduer og døre. I den sammenhæng har jeg nu lavet min egen hjemmeside, og er så småt ved at være færdig, synes jeg selv.
Vores logo er en stærk rød farve med hvid skrift inden i. Den stærke røde farve skal symboliserer kvalitet, styrke og energi! 

Men... jeg er lidt i tvivl om temafarven på min hjemmeside, og har derfor brug for jeres helt ærlige meninger, da det jo er jer, nemlig brugerne, som skal kunne lide den! Jeg har fra 2 brødre nu fået af vide, at de synes den er lidt for kraftig, og de har bedt mig om at tænke over at ændre den til en rød farve som er mildere for øjnene at kigge på - men jeg er bare forelsket i den stærke røde farve, som den har nu.

www.q-vinduer.dk

Hvad synes i om den?

Tusinde tak for jeres tid og svar!

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Farven er dit mindste problem - men ja, den er forkert..

Kig især på CTAer, padding og generelt layout.

Du er meget langt fra det optimale resultat, så der er nok at tage fat på.

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke ekspert, og måske er det bare mig - men jeg kan godt faktisk lide layoutet Stick out tongue

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så slemt synes jeg da heller ikke det står til, men noteret er det! - Tak for svar :)

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes hjemmesiden er fin og ser professionel ud. Hvis jeg skulle have skiftet vinduer, så vil jeg ikke være bekymret for at bestille gennem jer pga. design  eller lignende.

Det er ikke første gang at jeg (og andre) er uenig med Jakob omkring feedback på en hjemmeside, så det skal du ikke tage dig af.

Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for tid og respons!

Jeg vil dog give ham ret i at jeg mangler Call-to-actions knapper, så det er jeg allerede godt i gang med at kigge på. Men ellers har jeg været meget tilfreds med mit layout indtil nu.
Jeg har hele tiden fokuseret på at gøre det så nemt og overskueligt for mine bruger at forstå, hvad vi gør, og forstå hvad vinduer og døre er eller kan være, for dem som er helt nybegyndere. Og så hader jeg hjemmesider hvor man ikke ved hvor man skal starte eller slutte fordi der er så mange ting man kan trykke på og tekst man kan læse + måske endda en masse reklamer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Navnelabels.nu Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Farver og design er jo altid meget subjektivt, og når man selv sidder og designer så er man somregel ekstra kritisk.

Generelt synes jeg at du har lavet en ganske glimrende website som de fleste besøgende vil opfatte som en seriøs og god leverandør der har styr på tingene.

Du kunne overveje at nedtone den røde og grønne farve, da de tager meget fokus

/Peter

De bedste navnelabels  du kan ønske dig

Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter! Jeg er ny i gamet omkring det at designe hjemmesider, og derfor synes jeg simpelthen det er så svært at finde grænsen for, hvornår farverne er for voldsomme, og hvornår de ikke tiltrækker nok opmærksomhed. Men det er i hvert fald noteret, og så må jeg lige se hvad jeg kan gøre :) Tusinde tak for respons!

Fra Lyngby
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Navnelabels.nu Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Balancen mellem farver kan være svær at finde. Selv bruger jeg mange gange https://coolors.co/ til at finde et sæt farver som harmonerer godt sammen.

/Peter

De bedste navnelabels  du kan ønske dig

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

jeg synes også layoutet fint.  Der er måske nogle småting…

 

Dog har jeg det svært med farven rød.

Rød er generelt associeret med fare, og mit første indtryk er fare, da jeg kom ind på din side.

 

Det er ikke optimalt.

 

Jeg vil kraftigt overveje om rød er farven?

 

Q Vinduer, associerer jeg med noget Quinde halløj og sammen med farven. sender det mig nogle forkerte signaler.

 

Generelt vil jeg foreslå lidt mere whitespace omkring knapper, tekster, i bokse mm.

 

Tænk sådan her, for hver pixel du har tekst eller billeder, bør du som udgangspunkt have ligeså meget whitespace, dvs. ingenting.

 

Det er ikke meget der er brug for men lidt her og lidt der…

 

Den grønne farve, falder udenfor, måske du skulle vælge den grønne farve.

 

Jeg har leget lidt med farverne baseret på dit banner/ hero image.

Det her er de farver jeg finder først.. Det er ikke farver der spiller vildt godt sammen



 Her har jeg kigger på farver i relation til dit banner.


Her har jeg redigeret lidt i farverne...


Du kan selv gå ind på https://color.adobe.com

Jeg tænkte på frisk og sommer , lidt ligesom dit banner... Ja der kan helt sikkert arbejdes med de farver jeg har fundet... Men det er også ment som inspiration.

Ikke en løsning..

God arbejdslyst

René

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)