Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkrævning af tilgodehavende

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg tænkte at der måske sad en herinde, som kan anbefale nogen som er rigtig gode til at kradse penge ind. 

Det drejer sig om et samlet tilgodehavende på cirka 180.000 ved to forskellige privatpersoner. Jeg har prøvet både inkassofirmaer og advokater, men de har det jo traditionelt med at sidde på deres kontor og sende breve ud, og så sende en regning til mig, selvom de intet har fået ind. Så det har jeg kastet en del penge efter i forvejen. 

De jeg søger er nogen som er lidt mere aggressive end normalt, her tænker jeg selvfølgelig ikke noget ulovligt, men nogen som rent faktisk gider lave et stykke arbejde og undersøge de løgne som skyldnerne sidder og fyrer af i fogedretten.

Jeg søger helst nogen som arbejder efter "no cure, no pay" princippet, da jeg som nævnt allerede har kastet en del penge i at prøve at indkræve mine tilgodehavender. Til gengæld er jeg villig til at give en forholdsvis stor bid af kagen, hvis der hives penge ind.  

lad mig endelig høre, hvis nogen har et forslag til nogen der er gode til den slags. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med Torben og Michael fra www.inkassoadvokat.dk :)

Det er No cure No pay.

Om de kan løse dit problem, det ved jeg ikke, men du kan jo kontakte dem og tage en uforpligtigende snak :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak for svar. Jeg vil helt sikkert tage en snak med dem og høre. :-)

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en trist situation du har gang i. Der findes muligheder for at sælge ens tilgodehavende, hvor der er inkasso-lignende virksomheder som lever af at købe dem samt opkræve eller køre retsag mod dem. Det bør du overveje og undersøge nærmere. 

Tror desværre din eneste mulighed for at de reelt betaler efter du har været i fodgeretten er hvis en rockerklub kommer forbi, men de holder sig nok ikke til loven. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været tilfreds efter mit skifte til ham her: http://www.machenhauernielsen.dk/index.php/9-advokater/67-stig Yes

Han kører det lidt på samme måde som Morten fra Fashion-Seller henviser til. Dog knapt så standardiseret.

Men med impati i den enkelte sag.


Og jeg synes også det bedre med praktiserende advokat fra starten af, man ved aldrig hvor sagen ender. F.eks. indsigelser eller ej m.m.

Et inkassobureau kan alligevel ikke køre sagen helt til ende for dig, uden brug af advokat.

Så hellere advokat, der holder omkostninger nede grundet en god advokatsekretær Yes

HELD og LYKKE Wink

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

nikokj:

Lyder som en trist situation du har gang i. Der findes muligheder for at sælge ens tilgodehavende, hvor der er inkasso-lignende virksomheder som lever af at købe dem samt opkræve eller køre retsag mod dem. Det bør du overveje og undersøge nærmere. 

Tror desværre din eneste mulighed for at de reelt betaler efter du har været i fodgeretten er hvis en rockerklub kommer forbi, men de holder sig nok ikke til loven. 

Tak for indput. Jeg har været ved at søge lidt på nogen der opkøber, men syntes ikke rigtig at jeg kan finde noget. Men det er helt klart en mulighed. Den med rockerne er ikke lige mig. Vil helst ikke synke ned på det niveau, selvom det kunne være fristende. :-)

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Jeg har været tilfreds efter mit skifte til ham her: http://www.machenhauernielsen.dk/index.php/9-advokater/67-stig Yes

Han kører det lidt på samme måde som Morten fra Fashion-Seller henviser til. Dog knapt så standardiseret.

Men med impati i den enkelte sag.


Og jeg synes også det bedre med praktiserende advokat fra starten af, man ved aldrig hvor sagen ender. F.eks. indsigelser eller ej m.m.

Et inkassobureau kan alligevel ikke køre sagen helt til ende for dig, uden brug af advokat.

Så hellere advokat, der holder omkostninger nede grundet en god advokatsekretær Yes

HELD og LYKKE Wink

Hej Ib, tak for det. Ham vil jeg lige tage et kig på også. Dejligt at med de forskellige input herinde. Tak. :-)

Tilmeldt 19. Feb 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er meget velkommen til at skrive til mig. Jeg har 10 års erfaring i inkassobranchen. Vil gerne give dig en konkret vurdering af sagen, og hvad jeg kan gøre for dig.

Skriv til mig på okonomiraadgivning@gmail.com

mvh

Mark

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)