Kære alle Aminoer I forbindelse med et studie håber jeg I kan hjælpe mig med at udveklse lidt erfaringsudveksling. De omhandler små og mellemstore byggerier, som f.eks. renovering af badeværelse, ny-opsat køkken etc. Det jeg søger er lidt viden omkring selv byggeprocessen, fra indhentet tilbud til aflevering, særligt er det nok henvendt til folk der har haft dårlige oplevelser; - Hvilke problemer oplevede i ift. intern kommunikation og aftaler? - Oplevede i problemer ift. tidsplanen eller budget? - Havde i en tredjepart involveret eller hvordan kontrolerede i at alt gik som forventet? - Hvad ville I ønske I havde gjort anderledes? - Var der særlige 'værktøjer' i savnede i håndterring af uforudsete problemer? Jeg håber i vil hjælpe mig lidt på mig, og beklager vis der er nogle 'uskrevne' Amino regler jeg ikke lige er opmærksom på, bær over med det jeg er helt ny her. Min baggrund er udannet arkitekt, hvor jeg arbejder særligt med styrring af byggesager. Lige nu har vi stort fokus på optimering af kundeoplevelsen i vores byggesager og håber derfor vi kan på baggrund er jeres erfaringer kan optimere forløbet. Det er selvfølgelig ikke god stil at hænge håndværkere ud, så jeg håber vi kan holde fokus på problemstillinger og ikke personer :) Mvh. Henrik evt. skriv til henrikriisjensen@gmail.com |
Du fik sikkert flere svar hvis du lave link til en hjemmeside, mail og m.m.