Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil jeg med mit liv?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle. 

Jeg håber at i kan hjælpe mig lidt på vej, da jeg er ret frustreret over hvad jeg vil med mit liv karrieremæssigt. 

Jeg er 28 år og er uddannet kontorassistent. Jeg har en kæreste samt et barn på 11 måneder (blot til info) 

Jeg er rigtig ked af det og frustreret, da jeg ikke kan nøjes med at arbejde på et kontor. Det siger mig faktisk intet og jeg tog uddannelsen fordi det var en kort uddannelse og jeg bare skulle have en uddannelse. 

I dag fortryder jeg at jeg ikke lyttede mere til hvad det egentig var jeg ville dengang. 

Min største drøm var at blive model, musikvideodanser, skuespiller m.m. Jeg ved at det er langt fra kontoruddannelsen og andre normale jobs. 

Men da jeg altid har fået at vide af mine forældre at model osv at det ikke var noget ordentligt men at jeg skulle have en rigrig uddannelse så hjalp de mig desværre ikke på vej selvom så mange mennesker sagde til mig at jeg kunne blive model. Jeg har aldrig haft nok selvtillid til at tro på mig selv og i dag fortryder jeg så meget at jeg i dag er 28 år og ikke er kommet videre med det jeg ville. 

I dag er jeg mor og er lykkelig for det jeg har med mit barn og kæreste og det fokusere jeg også meget på. Men det ændre ikke at jeg sidder fast i at jeg vil noget enormt stort med min karriere. 

Jeg skammer mig ikke over at tænke at det bare ikke er nok det jeg har i mit liv lige nu. Jeg har kun ét liv og jeg fortryder allerede nu at jeg ikke var i stand til at gøre noget ved mine drømme eller fik mere hjælp på vejen. 

Jeg vil ikke leve et liv hvor jeg hver dag skal tænke på at jeg aldrig blev en victoria secret model, skuespiller, opfandt en stor vellykket app osv. 

I dag er jeg for "gammel" til at blive model. Jeg tror ikke nok på mig selv til at blive skuespiller og jeg er bare total lost. Jeg vil mere. Jeg ønsker at lave noget som jeg brænder for. 

Dog har jeg overvejet at få taget portraitbilleder da jeg har meget langt rødt hår og fregner hvilket er meget eftertragtet for tiden. Jeg har også læst at man kan tjene penge på sine portraitter men jeg er i tvivl om det er dèt jeg skal. 

Er der nogen man kan snakke med ? Nogen som kan hjælpe en på vej? 

Dèt jeg allerede gør i forvejen er ar prøve at mærke efter inde i mig selv hvad det egentlig er jeg vil. Det jeg kommer frem til er altid at det skal være noget hvor jeg bliver set og hørt og mest af alt, at jeg kan arbejde med noget som jeg rigtig gerne vil men samtidig tjener kassen så jeg har råd til at vise mit barn, min kæreste og jeg selv hele verden. 

Jeg vil også mest af alt ud og rejse og opleve verden også. Det er mange ting jeg blander sammen, det ved jeg godt. 

Jeg ved det hele lyder skrup skørt, men jeg ved ikke hvor jeg skal starte og jeg vil gerne prøve at gøre noget ved det nu inden det er alt for sent. 

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du skulle til at vlogge, eller alternativt en instagram konto,

Du kunne også prøve at blive stock photo model, nu ved jeg ikke hvordan du ser ud, men der er masser af muligheder :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Blog og YouTube.

Hvis du uploader hver dag på YouTube i f.eks et år, så opbygger du ret hurtigt en fanbase, så længe at du faktisk overholder daglige uploads.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Mar 16
Indlæg ialt: 52
Fra  Nyt-laan.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der betyder mest for dig? For hvis det virkelig er pengene, og det at blive set og hørt. Så tror jeg det bliver svært!

Der er ikke nogle nemme veje til rigdom og stakkevis af penge. Det kræver hårdt arbejde. Eller den rigtige lottokupon.

Jeg tror at ligegyldig hvad du vælger, så bliver det svært hvis det kun er penge og opmærksomhed der trækker. For det kommer til at tage langt tid før du får nogle af delene, og så risikerer du blot at gå kold i det også.

Find et billigt forbrugslån - mit affiliate eventyr

Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar 😊
Jeg vil bestemt undersøge vlogge og især stock photo model. Jeg har læst lidt om stock men ikke sat mig helt ind i det.
Jeg har en ret stor instagram konto med over 18.000 følgere men jeg har ikke fået meget ud af det udover nogle fotografer der selv har kontaktet mig og hvor jeg så har været til photoshoot hos de forskellige fotografer. Jeg har tænkt på om én af fotograferne kunne hjælpe mig evt.

Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.
Måske spørger jeg lidt dumt men hvad skal jeg med youtube hvis jeg ikke helt ved hvad jeg vil?
Er det for at spørge dem til råds? 😊

Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.
Jeg ved godt at det kræver hårdt arbejde men det kræver det stort set fra alle som ønsker en stor karriere. Der er så mange mennesker som opfinder apps, er model og tjener kassen på det eller andre ting som har krævet hårdt arbejde men som i dag har pengene fordi det blev en succes for dem også fordi de arbejdede hårdt ☺
For mig er det mere dèt at jeg laver noget som jeg kan lide og så også at tjene godt gå det.
Men mest at jeg kan lide dét jeg laver.

Fra Kerteminde
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Emnet er for stort over mediet her.
Du er derfor velkommen til at kontakt mig (PB) – mine 20 års selvstændig fotograf erfaringer kan bestem coache og hjælpe dig i det store spørgsmål. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror, at du kan finde svaret ved at tænke dybere.

Du har modeldrøm og skuespillerdrøm. Det er helt fair.

Spørg dig selv: "Hvorfor vil det være godt for mig at være model eller skuespiller? Hvad vil jeg få ud af det? Hvilke positive ting vil der være i mit liv som model eller skuespiller?"
Når du har en liste over disse ting, kan du gå i gang med at overveje, om du kan opnå de samme ting på en anden måde. Hvis det handler om at være eksponeret og i centrum for andres blikke, kan du overveje at beskæftige dig med teater i din fritid. Det er ikke sikkert, at dette er svaret for dig, men tænk dybere.

Jeg håber, det giver mening.

VH Hans

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)