Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil jeg med mit liv?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle. 

Jeg håber at i kan hjælpe mig lidt på vej, da jeg er ret frustreret over hvad jeg vil med mit liv karrieremæssigt. 

Jeg er 28 år og er uddannet kontorassistent. Jeg har en kæreste samt et barn på 11 måneder (blot til info) 

Jeg er rigtig ked af det og frustreret, da jeg ikke kan nøjes med at arbejde på et kontor. Det siger mig faktisk intet og jeg tog uddannelsen fordi det var en kort uddannelse og jeg bare skulle have en uddannelse. 

I dag fortryder jeg at jeg ikke lyttede mere til hvad det egentig var jeg ville dengang. 

Min største drøm var at blive model, musikvideodanser, skuespiller m.m. Jeg ved at det er langt fra kontoruddannelsen og andre normale jobs. 

Men da jeg altid har fået at vide af mine forældre at model osv at det ikke var noget ordentligt men at jeg skulle have en rigrig uddannelse så hjalp de mig desværre ikke på vej selvom så mange mennesker sagde til mig at jeg kunne blive model. Jeg har aldrig haft nok selvtillid til at tro på mig selv og i dag fortryder jeg så meget at jeg i dag er 28 år og ikke er kommet videre med det jeg ville. 

I dag er jeg mor og er lykkelig for det jeg har med mit barn og kæreste og det fokusere jeg også meget på. Men det ændre ikke at jeg sidder fast i at jeg vil noget enormt stort med min karriere. 

Jeg skammer mig ikke over at tænke at det bare ikke er nok det jeg har i mit liv lige nu. Jeg har kun ét liv og jeg fortryder allerede nu at jeg ikke var i stand til at gøre noget ved mine drømme eller fik mere hjælp på vejen. 

Jeg vil ikke leve et liv hvor jeg hver dag skal tænke på at jeg aldrig blev en victoria secret model, skuespiller, opfandt en stor vellykket app osv.