Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk handel/export til Sydøst Asien

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

 

Udenlands dansker her som tit undres over danske virksomheders manglende tilstedeværelse i de Sydøst asiatiske lande (Udover Thailand/SGP). Lande som Indonesien og Filippinerne har enormt potentiale og rummer utrolig mange muligheder. Med en middel-klasse som er stærkt voksende og snart kommer til at overgå den vestlige, er ASEAN et af de mest attraktive steder for fremtiden.

 

Med et stort netværk i ASEAN bag mig, er jeg i gang med at undersøge mulighederne for at starte et form for Rep office for danske firmaer som kigger i den sydøstasiatiske retning, men måske er for små til at have med ambassaden at gøre, eller leder efter andre services end det meget begrænset udvalg ambassaden tilbyder.

 

Jeg er selv baseret i Indonesien, hvor hovedparten af mit arbejde vil komme til at foregå. Derfor er jeg lige nu i gang med market research af trends/produkter/koncepter som har succes lige nu i Danmark, for at se om de potentielt set ville fungere herude. Ville høre om der var nogle inputs herinde fra?

 

Jeg kan via mit brede netværk i Indonesien, hjælpe danske virksomheder med alt fra produktion (Indonesien har blandt Asiens laveste lønninger), finde kompetente lokale partnere, og afhjælpe/løse problemstillinger danske virksomheder forbinder med Asien og outsourcing eller etablering på et nyt marked.

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange gode muligheder i Asien samt kommer flere produkter derfra. Et af de områder som især vokser meget er indenfor IT, da der også er dele af Asien som er længere fremme der end i vores del af verden.

Hvis du har nogle gode forretningsideer, som kan udføres via dit netværk, så er du velkommen til at smide en privat besked direkte til mig herinde.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)