Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktbilleder af smykker - Er min sorte baggrund problematisk?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Forleden havde jeg fornøjelsen af at blive oplært lidt af en semi-professionel fotograf. Vi skød en masse produktbilleder af mine kommende produkter.

I forbindelse med vores Shoot kommer vi ind på hvorvidt baggrunden skal være hvid eller sort bag mine produkter? Guld / Sølv samt "Klare" krystaller.

Jeg har altid tænkt at en baggrund skal være hvid - specielt når baggrunden på selve hjemmesiden er hvid. Han fortalte mig dog om hvor vigtig kontrasten er, og at guld/sølv/Swarovski-krystaller - træder bedre frem på en sort baggrund.

Vi synes selv resultatet blev pænt - for hold op det er svært at tage billeder af smykker. (Enkelte kræver vidst en session til)

Min kæreeste og hendes veninde mener dog at det bør være på hvid baggrund alligevel, da dette vil se mere professionelt ud end på den sorte.

Hvad er jeres holdning til baggrund på produktbilleder? Er der regler eller andet jeg er gået glip af? Må ærligt indrømme at jeg efterfølgende har haft svært ved at finde andre store firmaer der benytter sig af den sorte baggrund.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)