Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faglært håndværker med brogget fortid tager springet som selvstændig...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en 35 årig mand med en vvs-uddannelse bag mig. Igennem tiden har jeg tillært mig erfaringer inden for næsten alle slags håndværk, da jeg aldrig rigtig har kunne indfinde min plads inden for et specifikt fag. Jeg har i min ungdom altid været nysgerrig og eksperimenterende inden for lidt af vært... Jeg har aldrig rigtig kunne tilpasse mig en fast arbejdsplads grundet min flakkende og lidt vilde livstil den gang. Jeg var vel rodløs og hæmmet af min trang til at prøve nye ting hele tiden. Det fik mig osse indvolveret i et årelangt misbrug af stoffer og alkohol. Op og nedture og ude af stand til at finde ud af at få fodfæste og ro til at tænke over hvad jeg egentlig ville med mit liv. Nu er jeg som sagt 35 år. Jeg har været clean med stoffer i 2 år og stoppede mit alkohol misbrug for lidt over 1 år siden. For 2 et halvt år siden døde min storebror i en trafikulykke og jeg arvede hans hus med tilhørende værksted som jeg bor i den dag i dag. Jeg vidste den gang at nu skulle der ske en seriøs ændring i min umodne livsstil. Omkring jul besluttede jeg mig for at oprette et cvr. nr. og starte forberedelserne til at få gennemført min plan om at få huset renoveret færdigt og få ryddet op i de sidste ting (min bror var en samler). Han efterlod mig bl.a. 6 skrotbiler og ca. 150 brugte bilbatterier et læs udtjente alufælge og andre ting som der jo er lidt mønt i ;). Selvfølgelig har jeg bortskaffet meget til lossepladsen, men osse beholdt mange gode ting som jeg kunne finde plads til. 

Nå men det skal handle om hvor jeg er nu. Jeg er helt sikker på at jeg gerne vil starte min en-mands virksomhed op med at udfører div. håndværksopgaver for folk og leve af det. Jeg vil egentlig bare gerne høre om andre kunne give mig et in-put eller råd om hvordan jeg rigtigt kommer i gang med det at blive selvstændig uden at fejle totalt! Nogen tips om hvad man skal være opmærksom på i opstartsfasen? mvh Frank.

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)