Tryk af visitkort - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice "

Tryk af visitkort

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Amino-karma 440
Tilmeldt 24. jan 07
Indlæg ialt: 97

Skrevet 23-02-2018 kl. 10:09

Hej

Jeg skal bruge ca. 250 stk. visitkort med tryk på begge sider. Vi har tidligere benyttet Lasertryk, men syntes det virker lidt underligt, at vi skal betale kr. 80,- i fragt og kr. 50,- i administration på så lille en ordre. Det udgør næsten 50% af selve produktprisen.

Findes der et sted, hvor det kan gøres lidt billigere?

Amino-karma 196
Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. sep 07
Indlæg ialt: 62

Kell Jørgensen
Fra DK-Solutions ApS
Skrevet 23-02-2018 kl. 11:47

Hej Jacob

Jeg kan trykke 250 stk visitkort på 300g kunsttryk i 4+4 for 295,- + moms incl. fragt
hvis jeg får en færdig PDF fil, send mail til info@dk-webhosting.dk

Amino-karma 15
Fra Ullerslev
Tilmeldt 6. feb 18
Indlæg ialt: 2

Lukas Rasmussen
Fra BR Offset
Skrevet 24-02-2018 kl. 13:59

Hej Jacob,
Det kan vi hos BR Offset. Hvis du har en trykklar fil, kan vi lave 250stk (1 motiv), 300g papir, 4+4 for 325,- inkl. moms og levering til døren - Og intet ekspeditionsgebyr! 

Fang mig gerne på mail: Lukas@broffset, hvis det har fanget din interesse.

Amino-karma 852
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. feb 16
Indlæg ialt: 229

Klaus Folmann
Fra Andelsbolig.nu
Skrevet 26-02-2018 kl. 09:11

Jeg synes også opstarten hos Lasertryk er dyr.

Jeg fik mine visitkort hos Vistaprint (vistaprint.dk), det var langt billigere, og her designer du selv på hjemmesiden.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Amino-karma 20.704
Fra Allerød
Tilmeldt 28. mar 05
Indlæg ialt: 3.340
Amino Plus Amino Ekspert
Jesper Norbøll
Fra MediaMouse ApS - Trykkeri
Skrevet 26-02-2018 kl. 09:46

Jeg er selv ejer af et trykkeri - og misforstå mig ikke, men det er da ikke så underligt at de har de omkostninger de har?
Hvis du har en webshop hvor du f.eks. sælger kontorartikler og en kunde vælger at købe et enkelt viskelæder til 5 kr., så hænger det jo heller ikke sammen, hvis kunden brokker sig over at det koster en 10'er at få sendt viskelæderet som et normalt brev :-)

De 50 kr. i administration kan måske diskuteres, men det er stadig en reel omkostning de har på at håndtere ordren rent administrativt.
Så alternativet ville være at de lagde omkostningen ind i selve visitkortenes pris. Men så ville prisen basalt set blive den samme i den sidste ende.

Og de 80 kr. i forsendelse er heller ikke helt skæv. De skal trods alt lægge kortene i æsker, pakke det i en papkasse og efterfølgende sende pakken.

Det er jo kun fordi prisen på selve visitkortene er så lav, at det kommer til at virke skævt. Hvis visitkortene nu istedet kostede 2.000 kr., så ville de 80 kr. i forsendelse ikke virke så voldsom forholdsmæssigt. Men det ændrer ikke på at det trods alt koster noget at sende en vare, både i emballage, tid på at pakke varen, samt porto :-).

Jeg lavede faktisk et indlæg i min vlog omkring dette for et stykke tid tilbage, hvor jeg havde været oppe i en større diskussion med en kunde, som ikke kunne forstå hvorfor vi ikke kunne/ville sende hendes plakater uden beregning:

Priserne på bl.a. tryksager er i dag så hårdt pressede, at vi (os der har trykkerier) ikke kan gemme omkostningerne til forsendelse og administration i selve varens pris. Simpelthen fordi forsendelsen i nogen tilfælde er betydeligt højere end selve varen. Og vi overlever ikke på at forære forsendelsensomkostningerne væk. De bliver simpelthen nødt til at blive dækket ind. 
Men det er simpelthen et symptom på at priserne nu er nået ned til at niveau, hvor man bliver nødt til at synliggøre de forskellige omkostninger istedet for blot at samle det hele som én samlet pris.

/Jesper

MediaMouse ApS - Grafisk produktionhus og trykkeri

Se min nye Vlog: https://www.youtube.com/user/JesperNorboell
Send mig en email: jesper snabelA mediamouse.dk
Følg mine tanker på twitter: MediaMouse_dk
Besøg vores Facebook-side: http://www.facebook.com/MediaMouseDenmark

Amino-karma 852
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. feb 16
Indlæg ialt: 229

Klaus Folmann
Fra Andelsbolig.nu
Skrevet 26-02-2018 kl. 10:01

Jeg havde helst købt dansk, men hos Lasertryk var priserne meget høje og det var meget besværligt at nå hen til et forslag til visitkort. Hvis jeg også skulle bruge et bureau der designede kortene, så var prisen løbet vanvittigt op. Jeg har selv et lille IVS, så jeg må se på prisen. 

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Amino-karma 3.079
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. nov 14
Indlæg ialt: 685

Arne G.
Skrevet 26-02-2018 kl. 10:42

Har gode erfaringer med https://billigtryksag.dk/. Hvis du forstår tysk, kan jeg ligeledes anbefale https://www.wir-machen-druck.de/

Amino-karma 198
Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. mar 16
Indlæg ialt: 52

MadsEG
Fra Nyt-laan.dk
Skrevet 26-02-2018 kl. 11:22

Jeg tror du kommer til at betale tæt på det samme alle steder.

Kvalitet koster, og jeg har altid været yderst tilfreds med det Lasertryk har leveret.

Find et billigt forbrugslån - mit affiliate eventyr

Amino-karma 440
Tilmeldt 24. jan 07
Indlæg ialt: 97

Jacob B P
Skrevet 26-02-2018 kl. 11:27

Hej alle

Jeg er helt indforstået med at ting selvfølgelig koster penge. Undre mig bare lidt, at der var så meget til gebyr og porto.

Vi endte med at prøve www.onlineprinters.dk der kunne lave det til kr. 205,45 inkl. fragt.

Hos Lasertryk ville det koste kr. 345 + 50 + 80 = kr. 475,-

Om så kvaliteten er lige så godt, det bliver spænende at se.

Amino-karma 20.704
Fra Allerød
Tilmeldt 28. mar 05
Indlæg ialt: 3.340
Amino Plus Amino Ekspert
Jesper Norbøll
Fra MediaMouse ApS - Trykkeri
Skrevet 26-02-2018 kl. 11:34

Onlineprinters er den "nye generation" af trykkeri. Det er rent automatiseret.
Der er praktisk talt kun nogle hænder som har fat i opgaven, hvis der er noget der går galt undervejs.
Ellers er det rent automatiseret fra du lægger ordren til de færdige kort pakkes i en kasse og sendes.
Og så kører de en volume der er helt ekstrem. Så vidt jeg husker lå de som top 5 over verdens største trykkerier målt på volumen :-).
Så de kan også trykke til nogle helt andre priser end vi andre kan tilbyde. Men til gengæld, så skal tingene også være 100% i orden. Er der noget galt, så får man det bare som det ser ud.

/Jesper

MediaMouse ApS - Grafisk produktionhus og trykkeri

Se min nye Vlog: https://www.youtube.com/user/JesperNorboell
Send mig en email: jesper snabelA mediamouse.dk
Følg mine tanker på twitter: MediaMouse_dk
Besøg vores Facebook-side: http://www.facebook.com/MediaMouseDenmark

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :