Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undervisningsmateriale til jagt, next level!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg tog jagttegn sidste år, "opfandt" jeg samtidigt 2 læremidler, som jeg selv brugte til at bestå jagtprøven med, og det er nu i handlen til alle de nye aspiranter. Det drejer sig om de fysiske spillekort Fuglekort, som kan købes på min webshop og i nogle få udvalgte jagtbutikker, samt appen Jagt Quiz, som kan hentes på www.jagtquiz.dk (der bare leder jer hen til jeres respektive app stores).

Mit problem er, at det pt. kører på et hyggeprojekt-blus med alt for lille omsætning; men det er der nok nogen herinde, der har nogle gode idéer til.

Mine næste 2 skridt, som allerede er i gang med at blive taget er "Dyrekort" med den resterende del af pensum nemlig pattedyrene, samt en oversættelse til norsk, hvor de ingen app har til undervisningsbrug for jagttegn.

Inden I siger, oversæt til engelsk, for så kan du jo få resten af verden, så skal det lige siges, at det altså ikke er resten af verden, som overhovedet bruger jagttegn. Det er sådan lidt mere redneck style :)

Så ja.. kom frisk! Og download selvfølgelig gerne min app, hvis du kender nogen, som jager :) Den er GRATIS... at prøve :)

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at lave en hjemmeside, således at man som bruger kan bruge de samme funktioner der uden at hente en App. Personligt foretrækker jeg ikke at hente alle mulige apps og der er sikkert andre med samme præference. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)