Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate inspiration

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er 

Jeg har rodet lidt med affiliate marketing i et par år, og har haft arbejde ved siden af den tid jeg har brugt på affiliate marketing.

affiliate har jeg tjent omkring 200-300 kroner om måneden, men regnede med at gå all-in på affiliate, sådan at alle mine penge tjenes gennem affiliate.

Jeg ved godt at det for mange kan være ret svært at dele ud af sine affiliate-tricks, men ville alligevel høre efter om der er nogen der kunne have nogle fede projekter som en inspiration.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken branche er du i?

Hvad gør du allerede? Virker det?

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 26. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg interessere mig meget for haver, samt køkkenhaver. Jeg har haft en køkkenhave siden jeg var 12 år gammel, så jeg ved en del om haver på baggrund af mine erfaringer.

Jeg havde derfor tænkt at mit nye projekt skulle have noget med haver/køkkenhaver at gøre.

Jeg har bare én spekulation. 

Have ting er ikke lige det folk køber mest af på nettet. Derfor tænkte jeg at man kunne tjene pengene på Adsense, og så måske en e-bog, som skulle være en "how to do" bog, som man kunne sælge til et lille beløb. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl Emil Nielsen:
Have ting er ikke lige det folk køber mest af på nettet. Derfor tænkte jeg at man kunne tjene pengene på Adsense, og så måske en e-bog, som skulle være en "how to do" bog, som man kunne sælge til et lille beløb. 

Kig på Texas A/S (hvis de stadigvæk er ved Partner-Ads). Jeg har solgt mange af deres produkter på affiliate sider af lav kvalitet.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl Emil Nielsen:
Jeg havde derfor tænkt at mit nye projekt skulle have noget med haver/køkkenhaver at gøre.

Som Casper nævner er Texas på Partner-Ads og der er mange flere programmer som sælger alt fra fliser til trampoliner og jeg ved ikke hvad. Så der skulle være ting at henvise til fra en blog/hjemmeside.

Her er direkte link til kategorien (kræver login):

https://www.partner-ads.com/dk/programs.php?katid=1

Carl Emil Nielsen:
Have ting er ikke lige det folk køber mest af på nettet. Derfor tænkte jeg at man kunne tjene pengene på Adsense, og så måske en e-bog, som skulle være en "how to do" bog, som man kunne sælge til et lille beløb.

For din egen skyld, så fokusér på én ting til at starte med. Hvis du har vildt meget lyst til at skrive en bog, så gør det. Hvis du har affiliate på din side, så overvej om ikke AdSense er en dårlig ide. Det betaler (typisk) mindre pr. klik og stjæler sandsynligvis trafik fra dine affiliate links.

Hvis du mangler ting at skrive om/linke til, kan du overveje at blive affiliate hos Amazon, der kan du nok finde alt hvad du har lyst til at skrive om.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 26. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Anders. Godt indspark. Det fik lige nogle andre tanker i gang.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Til inspiration har jeg netop selv oprettet en side om noget så underfundigt som fundablokke  . Det kunne eventuelt også være en retning, hvor du finder nogle perifer produkter til emnet køkkenhaver. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)