Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 jeg er igang med at finde et regnskabsprogram som skal bruges sammen med dandomain

jeg har kigget på på følgende programmer:

SummaSummarum

Winfinans

marisoft Stellar

 er der nogen der har efaringer med nogle af de programmer her

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det er SummaSUmmarum  du  vil  vælge  så  er  det  Enterprise  der  kan  samvirke  med  en  webshop

du kan jo  hente  en prøve hjem  og  sætte  den op  til  din  dandomain og  så   se  om  integrationen  fungerer  som  du  vil have

en manual  i Summa  får  du  først  når  du  køber  cdrommen

men  du  kan kontakte  mig  så  ser  vi  på  en  manual  på  "forskud" 

mvh

Otto B Petersen  cert,forhandler af   SummaSummarum

www.ivaerksaet.dk

 

 

 

Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  Ålen

Vi er to personer som har startet et firma. og vi var i samme situation. Hvilket regnskabsprogram skal vi nu vælge.
Vores valg faldt på SummaSumarum og det har vi (jeg) ikke fortrudt. Det er meget nemt at komme igang med og deres manual er ganske nem at gå til og forstå. Ydermere er det ikke særligt dyrt.

Venlig hilsen
www.attityde.dk

Fra Langå
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken version har i

og er det intregret med jeres web side

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke set nogle løsninger, hvor Dandomain og SummaSummarum er integrerede. Men der er rigtig mange forskellige løsningsmodeller, det er ikke sikkert, at en fuld intregration er nødvendig. Det kommer bl.a. an på, hvor meget lagerstyring I kan klare i Dandomain. I kan nøjes med at bruge regnskabsprogrammet til - netop - regnskab, og da kan I importere de nødvendige data fra bank mv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er regnskabs idiot men jeg kan håndtere Summasummarum efterhånden så det er blåstemplet af mig
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Economic er da også en mulighed, og efter vor mening stadig det bedste regnskabsprogram på markedet.

Fra Langå
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

bruger i selv det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi bruger primært både Summa og E-conomic, og mener at E-conomic er en tak smartere end

Summa, men til gengæld også noget dyrere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter og Ålen

Når man skal gøre fordele og ulemper  op ved  Economic og så SummaSummarum Enterprise  for det  er  det antal  moduler  i Eco......

du  skal  hen  og  have  med  i prisopstillingen   -   og  det  så er  en  enkeltbruger   som  i Ålens  tilfælde   -    så  falder  det altså  ud til  SummaSummarums fordel  

......  især  også henset  til  at  der  er tale  om  een  eeengangsudgift,   hvor  economics   er  en  løbende  månedlig ydelse  -  også  til  næste år  og næste år  igen.

Der hvor  den mangler  noget  -   er  at  revisor  ikke   kan  tilgå  data  online  -     men  med  den nemme   udveksling  af sikkerhedskopifiler fra Summa   så  er  det  jo  blot  et akademisk  problem  som  vel  næppe  er  værd  at spilde  megen  energi  på.....

 

mvh

Otto  B.  Petersen   cert.forhandler  af SummaSummarum   (og dermed  selvfølgelig  topinhabil .......)

wwww.ivaerksaet.dk

 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)