Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner med stor erfaring.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mit navn er Anders, jeg er 22 år og er idag selvstændig tømre/entreprenør på 3. År. Jeg søger en partner som har stor erfaring med webudvikling. Dettte er et projekt jeg har gået med i et års tid nu, men jeg har ikke den store forstand på webudvikling og er derfor ikke istand til at kunne bygge dette imperium op alene og derfor søger jeg nemlig en partner/med ejer. Jeg kan komme med et mindre beløb til opstart men jeg mener at dette start-up på sigt vil skulle bruge en investor eller et banklån. Jeg har beskæftiget mig med håndværksbranchen hele mit liv og er født ind i en familie hvor selvstændighed er den eneste vej frem. Jeg ved at min ide/start-up kun kan blive stort, da det løser problemer som jeg møder hverdag i branchen. Jeg vil selvfølgelig ikke sidde her og fortælle hvad det hele handler om, da det er rimeligt skrøbeligt. Hvis du/ i er interesseret så send mig en mail på awald@hotmail.dk og ikke her på forummet. Jeg forventer at du/i har stor erfaring inde for webudvikling, da dette start-up skal skydes rigtigt igang. PS. Jeg overdrive ikke når jeg siger at dette projekt har potientiale på sammen niveau som Just-Eat, (omsætningsmæssigt). Hilsen Anders

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)