Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - VIRKELIG HJÆLP MIG (lille ? om parallelimport)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

JEG ER I KNIBE OG ØNSKER PROFFESIONEL HJÆLP!!

jeg skal vide om nedenstående er ulovligt eller lovligt?
Jeg skal til at handle større "partier" af mærkevare kosmetik produkter i USA og herefter tænker jeg at sælge dem i DANMARK til en konkurrencedygtig pris. Må jeg gerne det lovmæssigt???

Jeg har fundet leverandørene og er klar til at komme Igang. men er nu stadig i tvivl om dette er lovligt, er jeg indenfor parellelimport "reglen" eller er det almendelig import.



Ser frem til at høre nærmere

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg troede at du sad i en gummibåd, som var ved at drive til havs og derved miste mobildækning.

- altså ud fra overskriften

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk hvis alle med den type brugte så tosset en overskrift -helt ærligt . Ja med mærkevare og USA er du ude i parallel import

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Da du kjøper fra en annen leverandør enn den offisielle danske importør er du selvsagt inne på paralell leverandør. Men det kan jo være at det kommer mere told til siden du kjøper fra USA  og ikke inden for EU. Utover det er det ingen grund til panikk.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

anders larsen:
Men det kan jo være at det kommer mere told til siden du kjøper fra USA  og ikke inden for EU. Utover det er det ingen grund til panikk.

Når du ikke kender EU lovgivning bør du ikke udtale dig. 

Det er ikke lovligt at paralle importere fra 3. lande når der er tale om mærkevare.  I øvrigt kan produkterne indeholde stoffer som ikke er lovlige at bruge indenfor EU.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de brands, som du vil til at importere er varemærkeregistreret i EU, skal du have tilladelse af mærket til at importerer fra lande udenfor EU. 

Så det er ikke lovligt, med mindre du får lov til at indføre varerne af mærket, sørg for det er en skriftlig tilladelse, hvis du kan få en!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)