Her og ny kundegrupper i dit marked til din branche! - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice "

Her og ny kundegrupper i dit marked til din branche!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma -5
Tilmeldt 3. mar 18
Indlæg ialt: 3

Skrevet 04-03-2018 kl. 14:26

Hej,

Jeg har en samlet Excel fil hvori samtlige af dine/jeres kundegrupper indgår. Det eneste der kræves fra din/jeres side, er at sende mig 4-5 helst nuværende eller potentielle kunder, som du/I er interesseret i at få som kunder. Herefter vil jeg omgående sende Excel-ark med konkrete kundelister. Du/I vil modtage Excel fil som indeholder potentielle kunder, som du/I direkte kan kontakte. Excel filen kan sorteres efter alfabetisk rækkefølge eller postnummer efter din/jeres eget ønske. Der kan yderligere sorteres mellem virksomheds form, kommuner, regioner og antal medarbejder. Der kan gives 20 stykker gratis potentielle kunder uden beregning, hvis dette ønskes i din/jeres branche som test prøve.

Hvorfor vælge at købe konkrete kundegrupper?

- Omgående potentielle nye kunder her og nu i din/jeres branche marked lokalt eller nationalt.

- Fordi at du/I spare tid ved selv at du/I skal finde disse informationer.

- Fokus på din/jeres kernekompetence at servicere kunderne i stedet for at opsøge nye kunder.

- Billigt løsningsforslag og alternativ til dyre messer, konferencer med mere for at finde nye kunder.

Leveringsform:

Straks levering af kundelister ifølge aftale på et Excel-ark som indeholder følgende rækkefølge:

1. CVR-nummer
  2. Virksomhed navn
  3. Adresse
  4. Postnummer
  5. By
  6. Hovedbranche
  7. Startdato
  8. Derudover vil enkelte blive oplyst e-mail samt telefonnummer. Bemærk! Det kan ikke lade sig gøre for alle felter!

Pris:

300-500 potentielle kunder 

501-1000 potentielle kunder 

1001-2000 potentielle kunder 

2001-5000 potentielle kunder 

Over 5000 potentielle kunder 

Betalingsform: straks bank overførsel før levering af Excel fil.

Bemærk der er ingen fortrydelsesret efter accept og køb af dette produkt uanset årsag. Ved mistet eller tab af Excel dokument sendes ny uden beregning eller gebyr på anmodning.

For god ordenskyld skal det nævnes at virksomhederne ikke givet samtykke til at modtage e-mails. Det vil sige, at det er informationer du/I køber adgang til. Samtlige kunder er ikke-reklame beskyttet, hvilket vil sige, at du/I gerne må kontakte dem med henblik på salg og samarbejde.

Hvis du/l eller kender du/I en i jeres netværk, som er interesseret i at få et godt tilbud så skriv til mig privat.

Har du/I nogen spørgsmål så kontakt mig gerne.

Mvh, Bahman

Amino-karma 6.252
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. okt 12
Indlæg ialt: 1.216

Simon Peter Langkilde Jakobsen
Fra ZenzIOT ApS
Skrevet 04-03-2018 kl. 15:33

Og til dem som gerne vil have det gratis, så lav et CVR udtræk fra CVR.dk

Amino-karma 39
Tilmeldt 25. feb 11
Indlæg ialt: 11

Casper holm
Skrevet 05-02-2019 kl. 15:47

Hvordan gør man lettest det Simon..?

Med mindre man lære sig Elasticsearch er det kun enkeltudtræk fra cpr og ikke hele lister. Eller har jeg misforstået noget?

Amino-karma 6.252
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. okt 12
Indlæg ialt: 1.216

Simon Peter Langkilde Jakobsen
Fra ZenzIOT ApS
Skrevet 05-02-2019 kl. 17:18

Dengang jeg skrev kunne man lave CVR udtræk, det er der så blevet lukket for her i december 18 kan jeg se.

Jeg ved ikke, hvad der er nemmest nu.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Diverse salg, marketing, PR & kundeservice
Besøg vores samarbejdspartnere :