Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post-PPC/PR/SEO: Hvad så nu?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Malaga
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sat mig for at lancere et nyt internationalt brand, Autentical (GB/DK/DE/NL), uden alverden af budget.

Foreløbigt har jeg lavet:

- AdWords-kampagner.

- BING Ads-kampagner.

- Facebook-kampagner.

- Indledende SEO og link-building.

- Gjort mig overvejelser om brug af sociale medier (PS! Hvilken gratis-tjeneste kan poste på minimum 10-15 sociale medier automatisk?)

- Sendt PR-artikler ud til internationale medier.

Det foreløbige resultat er begrænset - selvom jeg ellers har god erfaring med PPC fra tidligere kampagner (El Arpa og FNR).

Jeg skal naturligvis arbejde videre med alle de ovenstående, men tænker nu over hvordan jeg i øvrigt kommer videre...

Har I nogle idéer til hvad jeg ellers kan prøve af markedsføringstiltag?

På forhånd tak for jeres input. 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo virkelig mange marketingstiltag man kan tage fat på.... Men sørg nu for at gøre det fuldt ud i stedet for et par vandende forsøg med lidt af det hele.

Hvis jeg bare skulle nævne lidt: Blogging/gæste blogs, e-mail marketing, video/youtube, live-streaming, podcasting, quora, reddit og diverse sociale medier. 

Mht. dit spørgsmål omkring automatisk post på sociale medier tror jeg den bliver svær at finde noget gratis til så mange sociale profiler. Buffer App er vist meget populær, men deres gratis version dækker kun op til tre kontoer. Personligt anvender jeg SocialBee.io men det koster lidt :)

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

MMM:

Jeg har sat mig for at lancere et nyt internationalt brand, Autentical (GB/DK/DE/NL), uden alverden af budget.

Foreløbigt har jeg lavet:

- AdWords-kampagner.

- BING Ads-kampagner.

- Facebook-kampagner.

- Indledende SEO og link-building.

- Gjort mig overvejelser om brug af sociale medier (PS! Hvilken gratis-tjeneste kan poste på minimum 10-15 sociale medier automatisk?)

- Sendt PR-artikler ud til internationale medier.

Det foreløbige resultat er begrænset - selvom jeg ellers har god erfaring med PPC fra tidligere kampagner (El Arpa og FNR).

Jeg skal naturligvis arbejde videre med alle de ovenstående, men tænker nu over hvordan jeg i øvrigt kommer videre...

Har I nogle idéer til hvad jeg ellers kan prøve af markedsføringstiltag?

På forhånd tak for jeres input. 

Nu ved jeg ikke, hvad du mener med "indledende SEO" Men der er stadig rigtig meget, som du kan forbedre

Held og lykke!

Fra Malaga
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

MMM:

Jeg har sat mig for at lancere et nyt internationalt brand, Autentical (GB/DK/DE/NL), uden alverden af budget.

Foreløbigt har jeg lavet:

- AdWords-kampagner.

- BING Ads-kampagner.

- Facebook-kampagner.

- Indledende SEO og link-building.

- Gjort mig overvejelser om brug af sociale medier (PS! Hvilken gratis-tjeneste kan poste på minimum 10-15 sociale medier automatisk?)

- Sendt PR-artikler ud til internationale medier.

Det foreløbige resultat er begrænset - selvom jeg ellers har god erfaring med PPC fra tidligere kampagner (El Arpa og FNR).

Jeg skal naturligvis arbejde videre med alle de ovenstående, men tænker nu over hvordan jeg i øvrigt kommer videre...

Har I nogle idéer til hvad jeg ellers kan prøve af markedsføringstiltag?

På forhånd tak for jeres input. 

Tak for jeres input. Uanset hvor meget SEO jeg laver - ej heller hvis jeg får en professionel til at gøre det - har jeg ikke en chance imod branchens giganter der har mega-budgetter til netop dét. Derfor er jeg mere ivrig for at skyde genveje, som f.eks. med PPC og sociale medier. Flere idéer til 'genveje' modtages meget gerne.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du skal overveje, hvad grundlæggende SEO er. I min verden er det en del mere, end det, som du har lavet nu

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger "brand", så tænker jeg helt klart på influencer marketing.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)