Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt råd til at få fat i de første kunder som selvstændig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Göteborg, Sverige
Tilmeldt 17. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med alle jer. Smile

Jeg er stadig ny indenfor det at være selvstændig og for ikke så længe siden startede jeg mit eget firma indenfor design og udvikling. Dog er jeg rendt ind i en mur som jeg håber i kan give mig nogle gode råd til at komme forbi eller give erfaring til hvordan i selv fandt vej over muren.

Siden jeg startede mit fritidsfirma, har jeg været heldig at finde enkelte kunder som manglede lige præcist det som jeg tilbød, hvorefter jeg lavede en god aftale sammen med dem. Men nu hvor jeg er startet og skal finde nye kunder / opgaver, har jeg utrolig svært ved at få landet nogen opgaver. Jeg kan se at der er rigeligt med firmaer som mangler hjælp indenfor mit område (Dog også MANGE som kan hjælpe med løsning på dette). 

Så her kommer mit spørgsmål: Dengang i startede, hvordan fandt i frem til jeres første kunder for at få sat skruen i gang? 

I dag benytter jeg Facebook, Instagram og min egen hjemmeside til at finde frem til kunderne. Men på trods af facebook annoncer, et februar tilbud, kontakt med folk gennem diverse facebook-grupper. Så ser det ikke videre ud til at jeg er kommet tættere på at få landet en opgave.
Jeg håber at i har nogle gode råd fra da i selv startede ud, som i vil give videre.

God dag til jer alle sammen og tusind tak på forhånd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Fra  Ordkild Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke din situation ret godt. Men jeg fik en masse ud af at sidde i et kontorfællesskab. Dermed blev mit netværk meget, meget større, og jeg fik kunder gennem de folk, jeg sidder med - plus de besøgende, der skal ind til møde med andre.

Hvis det ikke er en mulighed, så kan dit netværk jo optimeres gennem alle mulige andre måder. F.eks. en netværksgruppe.

Fra Göteborg, Sverige
Tilmeldt 17. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak skal du have. Det var faktisk en god idé jeg vil prøve at kigge nærmere på!

Tilmeldt 3. Mar 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg kan anbefale LinkedIn og de salgsværktøjer der ligger der. Brug evt. en lille time på et par youtube videoer så du er sat helt ind i det.

Desuden er netværk altid godt. Der findes mange grupper du kan besøge gratis før du vælger, og det giver dig mulighed for at komme ud og mærker stemningerne og præsentere dit produkt for mange mennesker på kort tid her i starten. 

God vind til dig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)