Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et indspark fra jer om at holde fast på troen på det kan lykkes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Jeg har sgu lige brug for et indspark fra jer om hvordan i holder fast i troen på at det nok skal lykkes med de projekter i har gang i.

Jeg er 46 og har igennem nogle år prøvet at få gang i egen virksomhed, dog uden det store held indtil videre.
Jeg har er ret godt job, men det er det at være selvstændig jeg brænder for.

Jeg har og får flere ideer på daglig basis, men synes sgu at ligemeget hvad man “finder” på, så eksisterer det allerede.

Så....Hvad gør i for ikke at miste modet på at det nok skal lykkes?

Dette skal ikke ses som klynk på nogen måde, for var det let, så gjorde alle det sgu.

Ha det fantastisk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil vende den om. det handler ikke så meget om at holde fast på troen - hvad skal man med den hvis man tror galt? Det handler først og fremmest om ret hurtigt at kunne afgøre, om det man laver er noget der KAN give succes eller ikke - og hvis ikke - om at springe fra, mere end at holde fast op en forkert tro

Det at være selvstændig er ikke noget med at holde fast på troen om nogen ubrugeligt nok en dag skal bryde igennem, men om at finde noget der KAN give succes - lave en seriøs forretningsplan og afsætte præcis den tid man mener det vil tage at komme fra A til B - og så give den en skalle for at den rejse skal lykkes til tiden.

Først og fremmest - find noget du KAN noget om og som der er et behov for - og sæt så den tid af DU realistisk mener det vil tage - og hold aldrig fast på troen hvis ikke den er realistisk alene https://johnhannover.blogspot.dk/2017/07/en-lille-opsang-fra-de-kolde-lande.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sagt at suksess er 1 % inspirasjon og så er det 99% transpirasjon. Suksess er nok mest det hårde arbeid og mindre de gode ideer. Det meste har vært oppunnet tidligere. Så jeg tror mere på at suskesess eller at lykkes er hvor oppfinnsom man er med det arbeide som må gjøres fra ideens undfangelse til at det bliver suksess. Noget er bare hardt arbeide til eksempel at blive med å finjustere sine adwords og seo dersom man har en webshop eller at man er oppfindsom på sin egen markedsføring. Til eksempel gerilja markedsføring. Det handler jo også om hvor godt man treffer det kunden faktisk vil ha. Så litt markedsundersøgelser kan være lige så vigtig som en god ide. Så selv om en ide er god så handler det lige meget om hvor dygtig man er på alle de små delområder som udgør det hele som en kunde gjerne vil ha. Gør man et godt stykke arbejde på alle disse små delområder så kommer gjerne troen på at dette skal jeg få til med som en konsekvens.

Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John
Tak for indsparket og jeg kan sagtens følge dig i det du skriver.

Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Anders. Og tak for at du tog dig tid til at svare.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Hvad vil du lave?

Hvilken slags virksomhed kunne du tænke dig at realisere?

Men drømmen stopper aldrig, jeg er selv 47 år og kører på fuld gas og elsker at arbejde passioneret omkring udvikling af virksomhed og forretninger..

Dem som virkelig får succes er også dem som tager året mere, og bare står ved sit projekt... 

Hvad er succes, er det når pengene vælter ind, eller når man er glad for det man laver uanset hvad det er?


God arbejdslyst!!

René

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser det ikke som en ulempe at folk allerede har lavet produktet i forvejen. Det viser blot at der rent faktisk er et marked for det du ønsker at sælge. Brænder du for en given ide ville jeg derfor køre på, og så gøre det bedre end dem der allerede er på markedet. 

Arbejder du online behøver det ikke koste ret meget at teste om der er et marked for dit produkt. Faktisk kan du gøre det næsten gratis, det er et spørgsmål om at forhøre sig i de rigtige steder (der hvor de potentielle kunder er). Dette kan være i foraer, facebook, google+ osv.

Jeg ligger 100% i den lejer der hedder, vælg noget du brænder for. Ellers er der rigtig stor chance for du gør død i projektet efter 1-1½ år. Der har jeg selv været med masser af mine online projekter.

Tænkt langsigtet og vælg noget du ville lave, uanset om du fik penge for det eller ej. Selvfølgelig skal du stadig teste om der er marked for dit produkt, men det med passionen er bare super vigtigt.

Det er lidt svært at være mere konkret, når du ikke har skrevet hvad det er du gerne vil arbejde med. Smile

Jeg kan i øvrigt på det varmeste anbefale Internet Business Mastery. De har et super og ikke mindst gratis podcast for iværksættere.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)