Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adword kontra SEO - Hvor skal jeg lægge mine penge?

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Ottesen
Tilmeldt 28. Jan 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Kære Niels,

Held og lykke med at lave hjemmesider til de lokale, og de stakkels nye iværksættere. Hvordan kan du lave en hjemmeside til en startpris af kr. 999,-.... nåh ja, wordpress! Det er en simpel opsætning, som du bruger en time på at installerer og opsætte, og skal der skal designes, så er du på den. Hvis du selv synes, at du er helt fantastisk, så skulle du møde min mand. Så kan vi tale om at lave rigtige hjemmesider, og helst ikke i wordpress, som bliver hacket all the time. Det kan tage op til et år, måske flere, at lave en rigtig hjemmeside fra bunden. Og så bruges der ikke 3. parts komponenter.

Nu faldt jeg desværre ned på dit niveau - det beklager jeg.

Jeg har virkelig ikke tid til det her.

Når du begynder at lave rigtige hjemmesider, så vend gerne tilbage.

Go’ vind.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO er en længere strategi, hvor effekten først kommer meget senere. For at SEO skal give noget, så er det ongoing arbejde i min. 6 mdr. (læs: stort set hele tiden). Der findes ingen kvikfix til SEO - det er hårdt arbejde.

Adwords er lidt det samme som at have en annonce i den lokal avis e.lign. Du skal ikke vente på at effekten af dit arbejde bærer frugt. Der er selvfølgelig også noget arbejde med Adwords, som også skal vedligeholdes og analyseres på hele tiden.

Jeg ville helt sikkert lægge størst delen at mine penge i Adwords (lead-generering) og så arbejde med SEO-sideløbende.

For at dit Adwords-bureau kan performe, skal du også investere i dem. Alt efter hvilken branche man er i, så kommer man ikke særlig langt med få tusinde kroner.

Min erfaring med Adwords er, at det ikke er nok blot at skrue budgettet op hos Google. Jeg har fået mere ud af at putte flere penge i mit Adwors-bureau, så de kun bruge mere tid på at optimere annoncerne. Har givet frugt hver eneste gang. Dette forudsætter selvfølgelig, at det er nogle dygtige Adwords-folk, som du har med om bord.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

1 årsværk for at lave en hjemmeside? Hvad får man så, som man ikke får med f.eks. Wordpress?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

René Gundel Nielsen:
Som som jeg kan se det handler om SEO kontra værdifuld indhold. 
Tråden handler faktisk om SEO kontra AdWords. Har svært ved at se hvad DeMibs indlæg bidrager med i den sammenhæng (som jeg i øvrigt læser som en lang reklame for hans egen service).

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det har du fuldstændig ret i, men mente vidst nok AdWords vs SEO / og godt indhold.. 

men der var også en lille debat vedr. valg website, og om det skulle være fx. Wordpress eller et site bygget fra bunden af.

Indlægget var et indspark i den lille korte debat. 

God arbejdslyst!!

René

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Linda Bøg:

Held og lykke med at lave hjemmesider til de lokale, og de stakkels nye iværksættere. Hvordan kan du lave en hjemmeside til en startpris af kr. 999,-.... nåh ja, wordpress! Det er en simpel opsætning, som du bruger en time på at installerer og opsætte, og skal der skal designes, så er du på den. Hvis du selv synes, at du er helt fantastisk, så skulle du møde min mand. Så kan vi tale om at lave rigtige hjemmesider, og helst ikke i wordpress, som bliver hacket all the time. Det kan tage op til et år, måske flere, at lave en rigtig hjemmeside fra bunden. Og så bruges der ikke 3. parts komponenter. 

Dit svar her har intet med emnet at gøre. Og jeg er ikke fan af WordPress, men da spørgeren har en WordPress side, vil jeg blot nævne, at din kommentar på alle punkter endnu en gang udstiller din inkompetence. 

Jeg hverken laver eller lover en færdig WordPress hjemmeside for 999,- +m - Den billigste løsning, som jeg tilbyder for 999,- +m, er flg.:

Hvis du allerede kender Joomla eller bare gerne vil vil >>learn by doing<<, er denne løsning helt perfekt. Du får en professionel template - med eller uden demo indhold, med de udvidelser, som følger med fra Shape5.

Som det også fremgår af min hjemmeside, laver jeg meget mere end det.

Jeg er i øvrigt meget enig med indlægget fra Michael Sønderup Nielsen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 27. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Sov-bedre.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lige være med her kan jeg Fornemme. Et rigtig spændende emne med masser af diskussion og forskellige holdninger. Jeg er slet ikke i tvivl om at her er der noget at lære.

Tilmeldt 5. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Fra  DKfliser.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Som du nok allerede har fundet ud af er der mange meninger og holdninger om hvad der er bedst og billigst.

Vi har en hjemmeside www.dkfliser.dk som sælger betonfliser, granitfliser, støttemure til tilbudspriser osv. Vores erfaring er at alle brancher er forskellige, men at bruge adwords samt facebook marketing er en rigtig god idé. Brug f.eks din facebookside til at give kunder ekstra gode tilbud, info om ledige tider osv.

Verden idag er online, og gammeldags trykte reklamer bliver mere og mere sat ud på et sidespor. Skal du bruge noget - så søger du på nettet.

Tænk evt. over hvordan du selv gør og selv finder frem til det du søger på nettet og hold dit fokus på de marketingskanaler.

Go arbejdslyst

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lund13:

Jeg har et en-mandsfirma, hvor jeg er terapeut. Jeg har været i gang som 100 % selvstændig i 1 år nu.
Jeg har nogenlunde gang i forretningen. Jeg føler at jeg skal bruge mange kræfter på at markedsføre mig på diverse socialemedier
Jeg har i starten selv lavet noget adword og det er gået ok.
Jeg har dog for nogle måneder siden hyret et firma til at lave adword.
Jeg har betalt et beløb for at de laver adword i et år. Jeg skal stadig selv betale google.
Lige nu betaler jeg vel omkring 800,-  om måneden til google.

Nu vil jeg gerne booste lidt. Min kalender er ikke helt fyldt og jeg har ikke særlig lang tidshorisont.
Min spørgsmål er så: Hvad er det bedste at investere i? Adword eller SEO ?
Skal jeg skrue op for min betaling til google på adword - ellers skal jeg bruge nogle penge for at få nogen til at lave SEO?


www.idet.dk

Jeg håber at I kan give min nogle hint og lidt info om forskellige parametre, jeg bør have med i mine overvejelser.

Mvh. Morten

Hej Morten,

Som udgangspunkt er SEO jo den gratis vej til besøgende men vi anbefaler altid man supplere op med Google Adwords, hvis budget er til det.

Ved ikke om du endnu har gjort gjort brug af vore gratis Seo Værktøj men der kan du i hvert fald få en masse gode input til eventuelle ændringer, du kan fortage dig.

Foruden ovenstående er vi tæt på at være klar til at gå i beta med vores nye værktøj, hvor vi har fået rettet en masse fejl og tilføjet en masse nyt.

Det nye værktøj kommer eksempelvis til at give dig.

- En daglig analyse af din Onpage SEO

- En daglig overvågning af dine søgeord + Historik over de enkle søgeord

- Konkurrent sammenligning

+ Meget mere :)

Ønsker du/i at modtage en mail når det nye værktøj er blevet lanceret i beta, så send gerne jeres oplysninger til info(@)analyzeme.dk så vil jeg sørge for i bliver informeret. :)

Mvh.

Dannie Ågren

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)