Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår skal man sende nyhedsbreve ud (google analytics?) og hvor mange gange om måneden?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved godt at man ikke kan svare 100% på spørgsmålet, da der er flere meninger. Og der er ikke noget der er rigtigt eller forkert, men hvor ofte vil i mene en B2C online butik kan tillade sig at sende nyhedsbreve ud? Nogle siger 1 gang om måneden, andre siger en gang om ugen. 

Og hvordan finder man den rigtige dag og tidspunkt at sende sine nyhedsbreve ud. Og igen er det selvfølgelig individuelt, men kan man evt. bruge nogle google analytics tal til at se dette? :-)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du levere indhold der vil interessere og engagerer dine modtagere? Som de vil læse med glæde? For så kan du næsten sende så ofte du vil.
Hvis du taler om standard masse tilbudsmail med gode tilbud, nye produkter m.m Så ikke særligt ofte. Folk gider ikke i længden læse standadmails med dårligt indhold. Disciplinen er svær, men kan virkelig sparke røv hvis du mestrer den.

Du er nødt til at have en proff nyhedsbrevprogram til der kan give dig den statistik du ønsker.

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for svaret :-)

Mine mails bliver nok tilbudsmails osv. så måske jeg kan sende dem hver 2 uge?

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ofte er det realistisk at folk vil handle i jeres butik? Er kunderne i stil med Zalando "junkies" så stik dem en mail en eller 2 gange i måneden + når der kommer børnecheck. Hvis de typisk kan forventes at handle en gang om året så pas på med ikke at irritere dem med konstant spam.

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :-) Vi sælger produkter til indretning i boligen og erhverv så tøjstativer, lamper og pærer osv. Vi har ikke så mange kunder der køber igen, da der er ikke er særlig mange der har brug for 2 tøjstativer :-)

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for at være lidt sent ude:

Lige så tit, som det kan betale sig.

Nogen vil kunne klare et om ugen, hvor andre vil synes at et om måneden er RIGELIGT. Angående tidspunkt og dag afhænger det af din målgruppes adfærdsmønstre.

Hvornår er de i humør til at lade sige inspirere og friste? Hvor lang tid skal de bruge på at beslutte sig til at købe et af dine produkter? Skal de sove på det et par gange eller er det bare frem med kortet?

Statistik fra din shop og Google Analytics vil sikkert kunne give dig svar.

mvh

Bjørn

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

takker mange gange for svaret :-)

Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)