Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Fuengirola
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Vi har tidligere fået rigtig god hjælp af nogen af jer super gode mennesker herinde, håber I kan hjælpe os lidt videre.

Vi har en hjemmesidewww.startpackage-Malaga.com. denne side har vi lige fået relanceret til det nuværende look efter råd fra mange om at vores side trængte til "hjælp". Vi har også ændret  vores koncept (også et råd fra anden side) hvor vi nu tilbyder 3 forskellige startpakker i stedet for, som tidligere kun en. Det skulle gøre valget for kunden nemmere!!!

Vi har desværre oplevet en ordre-salgs nedgang fra sidste år. Er der nogen herinde der kan give os en forklaring og evt. et råd til hvad vi kan gøre, for at optimere vores salg.

Mange kikker men handler ikke. måske de vender tilbage når tiden til deres rejse nærmer sig, det ved vi ikke

Hvad synes i om vores hjemmeside?

På forhånd mange tak fra et par frustrerede halvgamle iværksættere.

Kim og Annette

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Den ser okay ud. Vi kan hos FrontWeb være behjælpelig med at lave et redesign, hvis i er interesseret.

Ps. Ring eller skriv for sparring

Forsat goddag!

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov idé. Tænker markedsføring og optimering af sitet måske.

Jeg ville gå dybere ned i analysen af jeres offering, præsentation og user journey. Noget tyder på at I rammer på forkerte tidspunkt med forkerte budskab. Altså en forretning/web analyse, mere end teknik, design osv.

Sig til hvis I skal brug hjælp til den del, ofte er det er andet sæt øjne og analyse der skal til.

Mvh

Jakob Boyer

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har kigget lidt på jeres side og der er klart nogle ting der skal udbedres. Nu har jeg kun de tekniske briller på

Noget af det første som springer i øjene er at jeres side ikke er særlig hurtig og ret tung at navigere rundt i. Selve html'en tager 1,5 sek. og derefter skal resourcer hentes og vises. Det bør være jeres absolutte 1. prioritet at få rettet.

facebook pixel ligger dobbelt, det giver måske tracking fejl?

i linker til jeres web leverandør i bunden af alle sider, det er der ingen grund til. Det er jeres side.

jeres feedback i topmenuen linker til en ekstern side, så forsvinder jeres kunder og de kommer ikke tilbage. Vis istedet jeres flotte trustpilot anmeldelse direkte på siden, under produkter og i købs flowet

jeres mail links fungere ikke her https://startpackage-malaga.com/produkt/basic-startpackage-plus/

i mangler h1 tags på jeres sider

generelt kig på jeres engelske  tekster, vi er ikke alle lige stærke på flere sprog så få evt. nogle prof. til at lave korrektur læsning.

det var de ting jeg lige hurtigt faldt over, i kan kigge videre her https://indexed.dk/hjemmeside-tjekliste/ hvor jeg har lavet en tjekliste som jeg er ved at opbygge over de typiske ting man skal løbe igennem før launch af ny hjemmeside.

jeg håber i kan bruge ovenstående til noget

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville:

- Fokusere på en noget tydeligere call2action. 

- Siden kan se lidt 'oldschool' ud. Så i stedet for at videreudvikle for meget kunne man se på noget a la dette: http://www.portotheme.com/magento/porto/demo4_en 

- Billeder af produkter(pakker) kan se bedre ud.

Tror jeg savner noget mere; TakeAway, Webshop lign. design og brugervenlighed..

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer..


Jeg kan slet ikke se hvorfor i begrænser jer til Malaga - i har en relation til Malaga… ?

Men muligheder i jeres ide, er større end Malaga.... synes jeg..


Jeg har lavet en lille video: 



God arbejdslyst


René

Fra Fuengirola
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Mange tak for dit feedback, vi har rettet lidt til på siden.

Ja det kunne blive stort, men det er ikke umiddelbart vores mål, vi vil bare gerne kunne leve af det, vi ønsker blot at sælge en 6-8 startpakker pr. dag.

Men det er ikke det nemmeste. Vi startede sidste år i feb. og har ikke tidligere arbejdet med webshop, hjemmesider og det at være selvstændig. Vi havde et ønske om at flytte til Malaga området og leve lidt mere afslappet inden vi helt når pensions alderen.

God weekend

Kim og Annette

Startpackage-Malaga.

Fra Fuengirola
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Mange tak for dit feedback, det vil vi tage med i vores evt. ændringer.

God weekend.

Mange hilsner

kim og Annette

Startpackage-Malaga

Fra Fuengirola
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fuengirola
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Mange tak for dit feedback, vi overvejer lige om vi skal bruge andre øjne. Vores budget er ikke stort, og en egentlig forretnings analyse er nok ikke til vores pengepung. Vi er ikke helt unge, og dette er vores første private virksomhed, så alt er meget nyt for os.

God weekend.

Mange hilsner

Kim og Annette

Startpackage-Malaga

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)