Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser forsvinder natten over?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har et ret irriterende problem med min wordpress side der kører woocommerce.
Det er nu 2. gang jeg oplever at priserne på de sidste 50 produkter jeg har oprettet, er forsvundet på mystisk vis i løbet af natten. Tastede alle priserne på produkterne ind i mandags og de var der igår men er så forsvundet i løbet af natten for idag er de væk.

Jeg har selvfølgelig sørget for at både woocommerce, wordpress og mit tema er up to date i håb om at det kunne hjælpe på problemet. Men desværre uden success.

Jeg skal understrege jeg har oprettet de sidste 50 produkter på præcis samme måde som alle andre produkter dog er det kun dem der er påvirket af det her problem. Det har ikke noget at gøre med at prisen ikke er visuel synlig ude på frontenden i den forstand men at prisen på produktet simpelthen forsvinder og derfor ikke kan købes da det ikke har en pris.

Har sat og brudt hovedet over det her hele dagen og håber at der sidder nogen derude med et svar på hvorfor jeg skal generes med dette djævelske drilleri af en anden verden.

Min hjemmeside hedder ladies-fashion.dk og på de første mange produkter under tøj fanen står der bare at "produktet ikke er på lager" hvilket det faktisk er, men fordi der ingen pris er tilknyttet produktet så kommer denne tekst frem.
Er der nogen steder man kan se en historik over hvad der er sket på min hjemmeside i løbet af natten?

Der råbes om hjælp fra en irriteret iværksætter...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)