Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejlagtig indfortoldning - hvordan rettes det nemmest?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Lad os endelig høre hvad der er kommet ud af sagen.

Desværre viste det sig, at min leverandør havde udfyldt et Waybill dokument forkert. Der var 4 kasser i forsendelsen, og de havde angivet den samlede værdi som værdien pr kasse, hvilket betød at toldværdien blev 4 gange så høj. Det dokument havde jeg ikke fået, men den fejlagtige faktura var ikke en del af problemet. UPS havde lavet indfortoldningen, og retter den, men desværre skal jeg betale for det, da det ikke var deres fejl. Så den må jeg tage med min leverandør.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)