Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-mærket optager "fordels-shops" med abonnements-betingelser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskiften fortæller har jeg erfaret, at e-mærket også optager de (efter min mening useriøse) hjemmesider, der sælger kun sælger varer til medlemmer - altså med abonnementsbetingelser.

Dette har jeg altid syntes er en useriøs måde, at drive forretning på, da der vist ikke er ret mange, der er i tvivl om, at den store og beregnede indtægtskilde er de "medlemmer", der overser abonnements-betingelserne eller glemmer at få opsagt...

Er udmærket klar over, at dette er lovligt, men synes stadig det er grænsende til det (for) udspekulerede...

Derfor er jeg heller ikke vild med, at e-mærket åbenbart billiger denne form for forretning. Og kan man i det hele taget kalde det for en webshop, når det kun er for "medlemmer". Skal e-mærket stå inde for dette også - eller vil det kunne risikere, at udhule værdien for os andre, der betaler til e-mærket???

Jeg overvejer i hvert lige nu om vi vil fortsætte med, at betale til e-mærket...

Men måske overreagerer jeg eller er jeg bare smålig og gammeldags, der ikke forstår internet-handel..?

Andre med tanker om ovenstående?

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du så også at alle de virksomheder der har PBS overlever på det samme?

Det gælder om at skabe værdi og hvis værdien ligger i medlemssider og nogle folk elsker dem, du er nok bare ikke i det segment.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan da også komme i tanke om seriøse virksomheder der sælger på abbonnement. Så umiddelbart kan jeg ikke se det store problem i det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Jeg kan da også komme i tanke om seriøse virksomheder der sælger på abbonnement.

Gør langt de fleste, tror jeg. Det jeg tænker på er de såkaldte "fordels-klubber", hvor mange har oplevet at have overset, at de skal betale et fast beløb hver måned bare for, at være "medlem".

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)