Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange % til de ansatte

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 67
Fra  ButikUnique Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Spørgsmålet er nok stillet flere gange, men jeg kan ikke finde nogen svar, så her er det.

 

Vi er ved at åbne en sko&børnetøjsforretning, og skal derfor have en ansat, men når den ansatte selv vil købe noget i vores butik, er

det så til indkøbspris, eller en procent del af den fastepris.

Mange hilsner Michael

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bestemmer du som de ansattes chef helt selv - Jeg kender til steder hvor der gives 20% rabat, og sørme også steder hvor der blot sælges til indkøbspris.

Så må du selv vælge hvor flink du vil være ved dine medarbejdere, men som udgangspunkt ville jeg sikre mig ikke at tabe penge på det, hvis jeg var dig. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De skal da have det til indkøbspris...

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 67
Fra  ButikUnique Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening bør det være til indkøbspris inkl. moms

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

 

Jeg ville helt klart sælge til indkøbs pris. Samtidig ville jeg dog sætte et max på antal sko per år. Så risikere du ikke at dine medarbejdere sælger videre til venner, familie, naboer....ja den halve by.

Mvh Kenneth

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en klar fordel ved at du sælger dine produkter til dine ansatte. Da de jo skal sælge anbefale dine produkter. Lige som jeg mener at en bilsælger fra Audi ikke kan køre i en Toyota. Hvis man ikke har prøvet et produkt, er det svært at anbefale det. Der er desværre rigtig mange virksomheder der ikke fatter det!!

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Til indkøbspris naturligvis.

Jeg tror ikke, at jeg ville købe noget som helst ved en chef, som skulle tjene så meget som en øre på den bekostning.

Man skal være god ved sine ansatte. Det kommer tifoldigt igen...og omvendt.

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg var ansat inden for COOP eller nu vist tilbage til FDB, under SuperBrugsen, skulle man nærmest prasse på den person der var i netop den afdeling. Man gerne ville købe en vare i, eller fik vi "kun" 10 % af normal prisen.

Og end da er det Danmarks største superbrugs i DK, med afdelinger i Gilleleje, Hornbæk, en del af Sorø, og er ved at bygge en i Dronningmølle, men måske er det kun et tilfælde er det var en jyde der styre det hele, og til det at sige har jeg ikke en fluge at træde over for personer der er bosat i Jylland. 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Medarbejdere skal uden tvivl have varerne til indkøbspris!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)