Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det stadigvæk et velgørende formål hvis nu..?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi nu tager udgangspunkt i 2 generelle type virksomhedstyper, hvor den en ene er en velgørende forening type, hvor man kun gør noget helt gratis for andre. Den anden type er så, hvor man kun er ud efter at tjene penge på det man nu har startet op. Jeg har en hjemmeside som burde have en velgørende formål og hvor der ikke skal være tvivl om, at jeg ikke ønsker at tjene penge på det, for at få så meget fremgang på den som overhovedet muligt. Men penge er der jo altid brug for og det er jo bl.a. muligt, at motivere folk til at støtte en og ens andre projekter noget mere end de måske normalt ville være villige til. Hmm

#1 Når man støtter, får man mere adgang til nogle vise ting.
#2 Når man støtter, får man et kosmetisk ændring af ens profil.
#3 Når man støtter, bliver man en del af offentlig støttere listen.
#4 Når man tilbyder andre at vise reklamer på ens side for penge.
#5 Når man vælger at reklamere for en betalingsside man selv driver.

Hvilke af disse nævnte punkter vil dog annullere, ophæve eller indirekte ændre, den velgørende type virksomhed man nu har stiftet, i følge loven, andre regler eller retningslinjer? For jeg vil ikke have at folk skal tro at jeg kun er efter penge. Sad Hvordan finder man en balance mellem velgørenhed og støtte uden problemer med loven? Fordi nogle vise ting må på et tidspunkt dokumenteres især hvis man kommer i en retsag med noget eller nogen. Jeg ønsker derfor nogle svar fra folk som har mere eller mindre forstand på det. Hvis man slet ikke aner noget om det, bedst at man ikke svarer på dette spørgsmål. Smile

Vil du give støtte?

Nogen vil ikke give økonomisk støtte til en sag som interesserer dem. Men hvor mange har det på den måde er jo så spørgsmålet.

  • Ja (100%)
  • Måske (0%)
  • Nej (0%)
  • Totalt antal stemmer: 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)