Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forespørgsel til Web bureauer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde besøg af en mentor fra Venture City Horsens, det kan kun anbefales. Han var meget interesseret i mit lessto projekt (komplet webshop backend) og havde masser af forslag som jeg ikke engang havde overvejet.

Da lessto trækker ordrer og varer ud af webshops og laver plukkelister, indkøb, lager, avanceberegning og masser andre ting, mente min mentor at det var en oplagt mulighed for webbureauer at løse flere opgaver for deres kunder ved at bruge lessto.

Webbureauet kunne hjælpe en travl webshop med at opdatere kostpriser, sammensætte sæt af varer, hvad skal fremhæves og ikke mindst rapportere om gode og dårlige ordrer. Rapportere om hvordan økonomien er på daglig basis i forhold til sidste måned, sidste år osv. Det kunne også give en meget bedre styring af Facebook og Adwords reklamer. Så der reklameres mest når kunderne er i købehumør og mindre når ordrerne bliver færre eller mindre.

Det er ikke revisor eller økonomi opgaver min mentor foreslog. Det er at lave en hurtig analyse af en periodes ordrer og se hvad der gik godt og hvad der gik skidt i forhold til avance. Der kan så hurtigt laves anbefalinger til at ændre på varesammensætning, priser og alt der kan skabe bedre salg og avance. Helt simpel rapportering til kunderne om daglige nøgletal.

Så er det kun en god ide hos min mentor, eller er der nogle web bureauer som har lyst til at hjælpe sine kunder med opgaver lidt dybere ind i webshoppen?

Hvis ideen er god vil jeg helt sikkert arbejde videre med den!

Hilsen

Lars

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Tilmeldt 18. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide, men tror ikke helt du er klar over hvor stort et projekt dette faktisk er.

Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tokens

Mange tak for dit svar.

Jeg skal lige høre hvad du mener med et stort projekt?

lessto med ordreanalyse, indkøb, lager osv. er færdigt og fuldt kørende. Jeg arbejder ihærdigt for at få flere webshops på.

Er det et stort projekt for et bureau at hjælpe webshops med varer og avance osv? Det behøver jo ikke at være ret meget tid der skal bruges på at trække nogle tal ud.

Hilsen

Lars

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)