Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Betatestere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

så er tiden kommet til, at mit nye backend banneradministrationsprogram skal beta-testes.
Ejer du en mindre virksomhed, der kører bannerreklamer på eksterne sider at kunne segmentere dine kunder bedre samt få up-to-date tal på dine kampagner o en masse andre spændende muligheder, så lad mig høre fra jer.
Programmet er som nævnt i betatestfasen og der tilføjes konstant nye features til det, og det er her, at I kommer ind i billedet.

Vi har brug for jeres input og tests til at gøre programmet (som er 100% online-baseret) bedre og mere brugervenligt inden det tilbydes til den brede offentlighed.

Som tak for hjælpen vil vi tilbyde jer 1 års fuld benyttelse af programmet og alle dets features samt hosting af jeres bannere/kampagner.
Såfremt I er villige til at hjælpe eller vil høre nærmere, så lad høre fra jer.

Med venlig hilsen
Martin Taylor
AdMediator

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg har en nyhedsblog hvor jeg skal have nogle tekst-reklamer. Hvis jeres system understøtter det, vil jeg muligvis gerne hjælpe jer med at beta-teste hvis i har i høj oppetid.

Har i lavet aftaler med hosting? Du er meget velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)