Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine priser er blevet ændret, selv om de er rigtige i kontrolpanel !

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Carole

Det plugin du omtaler bør ikke være nødvendigt, altså 'Tax by Country' før at WooCommerce går ok i spænd med WP-Rocket medmindre du har en "vild" opsætning ift. normalbehovet. Såfremt du har lovlig og aktiv licens til WP-Rocket (får du opdateringer så alt ok) skal du bare kontakte deres support og spille dum / at du har givet op. Så har jeg ikke hørt om, at de ikke kigge og fortæller dig hvad du skal gøre el. løser det for dig. Bemærk at de har det med at kræve at du omstille det hele til engelsk bagved, inden de tager et kig, men kan du gøre under brugere.

Mark

Ved ikke om det er positivt eller skidt, at du har prøvet det samme? Altså på ens personlige site er der nok ingen problemer i en forkert pris (cachebøvl) men ser kunden prisen x men i kurven er prisen xx så er konverteringen vel mindre heldig. - Blot for at komme med et eksempel.

Så var det vel bedre WP-Rocket blev opsat så dette ikke opstår. Har også set mange eksempler på, at folk først opdager det efter flere uger men tror problematikken kun har været til stede et par dage. Lad os så sige du f.eks. har gang i AdWords el. Google Shopping så kan der hurtigt blive stort rod i den og pænt mange tabte kurve.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Nej, det havde jeg ikke til at begynde med! Det har jeg jo ændret, da jeg troede, at det skulle være slået til!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ron,

Nej, jeg har ikke en vild opsætning.... jeg kontakter dem og spørger videre.

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Hvordan kommer du frem til det ikke er WP-Rocket når deaktivere cache / dealtivering af plugin lader priser falde korrekt tilbage?

Ligeledes fra start (første indlæg) matcher hendes omtalte problematik allerede med, hvad mange andre har brokket sig over ift. WP-Rocket hvis du følger med i deres bugs og de halvløste trods ingen rigtig bug. Dette bliver kun mere tydeligt i takt med flere informationer gives.

Det sker faktisk ofte og særligt for de, der ikke cacher (WP-Rocket indstillingerne) når logget ind, de opdager det først, når det har stået rigtig slemt til, meget længe. Den vildeste er mig bekendt ca. et halvt år før en webshop blev gjort opmærksom på det, af en kunde der ville købe anden gang.

Der ligger allerede tre grunde og løsninger herpå men alle tre kræver adgang til hendes web hvor WP-Rocket vil være den bedste idet pluginet allerede er betalt for og de dermed ikke har nogen interesse i mersalg eller snøvleri. Sidste løsning er en mu-udvidelse til WP-Rocket der fungerer som en mere effektiv cachetømmer / opvarmer men skal helst tilpasses hendes behov / shared hosting begrænsninger (gætter her) og så står hun hellere ikke med dette problem igen.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke oplevet problemet siden.

 

Så mon ikke det går ;)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)