Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af wp theme, hosting partner mv. ifm vintage webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger... jeg søger input og anbefalinger (ikke freelancere eller webbureauer!) ifm opstart af webshop, hvor jeg hele tiden skal oprette nye varer. Da der er tale om vintage tøj, kan jeg f.eks. ikke "genbruge" varenumre. Jeg har kigget på webshop-in-a-box (så at sige) fra Scannet, Dandomain, one. Men er kommet frem til at jeg kommer til at miste forstanden i de låste og begrænsede universer. Det må blive woocommerce - men hvilket theme sparker rumpe? Design er smag, og det samme gælder til dels for funktionalitet. Men hvis det bare skal FUNKE, er der da nogen der har erfaringer med themes (udi samme kategori... tøj webshop med mange varer) der bare virker? Jeg søger også anbefalinger ift. SEO... Hér vil jeg til gengæld gerne høre fra/om freelancere/bureauer... Hvem kan lave konge SEO i lille målestok for et lille foretagende som beskrevet?

Tak, 

Flexy.

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flexy

Jeg skriver på vegne af TOGI Data som er det firma jeg arbejder for. 

Hvis du har lyst ringer jeg meget gerne og tager en uforpligtende snak med dig omkring SEO? 

Derudover tilbyder vi 30 min gratis WordPress/Woocommerce hjælp, hvis du skal have gode råd til valg af webshop theme? 

Du kan tilmelde dig de 30 min vi dette link:
https://togidata.dk/togi-datas-gratis-wordpress-hjaelp/

De bedste hilsner

Cecilie K. Poulsen

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Togi,
Tak for svar.
Jeg er (måske) konservativ, jeg har det lidt svært med at i bruger ikke-frikøbte stockshots på jeres site. Det virker ikke så seriøst (i mine briller!).
Beklager morgen-opstødet... det er ment som konstruktiv kritik!
Flexy.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flexy

Har du kigget på Weebio.dk?

De opgaver du har brug for at løse, er opgaver som vi har haft stor fokus på at gøre nemmere. / meget nemmere end med Wordpress Woo..

Du kan se alle gratis Template her: http://www.weebio.dk/themes/all



Vores starter abonnement er gratis:  http://www.weebio.dk/priser - du kan komme online med vores gratis plan..


Du får gratis server. hosting og SSL certifikat helt gratis.


Når du siger at de andre webshop løsninger ikke kan hjælpe dig, hvad er dine krav?


Du kan oprette en webshop her: http://www.weebio.dk/

Det tager kun 5 min. Det er i øvrigt dødnemt at selv at skifte template.


jeg har et par møder i dag, men vil du gerne have, at jeg viser dig rundt i dag, har jeg tid til det senere...

 

  1. Det er gratis,
  2. så skriv dig op nu 
  3. Tjek det hele ud

Det kan være Weebio er noget for dig?

God arbejdslyst!!

Rene

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,
Tak for dit svar. Hvilken betalingsløsning bruger du? Jeg har allergi overfor langsom afvikling... hoster du selv eller bliver man placeret et sted man... kender!? :-) Kan du give et par eksempler på eksisterende webshops der bruger dit system?
Tak!
Flexy.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Langt de fleste bestseller premium-Temaer fra themeforest.net er bygget til at fungere med Woocommerce. Du kan trygt smide 50-60 dollars efter et af dem som du finder I din smag rent designmæssigt. Jeg vil endda sige at det størte problem ikke er for få funktionaliteter her men for mange, fordi de fleste premium-Temaer virkelig prøver at være alt for alle, fx Divi og Avada.

Men altså gå ud på themeforest.net og brug deres søgefunktion, vælg Tema, og gå så ind på Temaets salgsside og tjek previewet først, og kig især efter "demoer" som du kan lide. Ofte har et Tema en horde af færdiglavede varianter ("demoer") fx til forskellige typer af shops, som du kan installere med få klik og selv skifte fotos i og justere layoutet på så det bliver unikt og helt som du vil have det.

Rigtig mange premium Temaer kommer "bundled" med Plugins, ofte Slider Revolution og en såkaldt Page Builder der hedder Visual Composer/WP Bakery. Disse Plugins er OK men ret avancerede hvis man er begynder og gerne selv vil justere på Temaets sider og layout uden kodning (Custom CSS). Nu kender jeg ikke dit niveau men jeg er selv blevet ret glad for en ny Page Builder der hedder Elementor og som er vildt let at bruge og har rigtig mange muligheder (og er gratis - du skal ikke købe licens til den medmindre du vil have en PRO-udgave som har særlig funktioner fx til shop). Så kig evt. efter Temaer der er bygget op omkring Elementor.

Uanset hvad så åbner boksen af muligheder sig nærmest til det uendelige med Wordpress/Woocommerce, de tusindvis af gratis Plugins der findes til førnævnte, og selvfølgelig premium-Temaer og Page Builders men ... der skal selvfølgelig investeres tilsvarende af tid på at blive familiær med dem hvis man kan/vil selv styre det hele. Men hvis du er frisk på det så tror jeg du bliver glad for dit valg her ... 

Good luck!

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flexy, tak for din kritik. Du havde helt ret, vi havde et billede der havde vandmærke. Det blev rettet efterfølgende. Håber du fik løst dit spørgsmål på en god måde. 

De bedste hilsner 

Team TOGI Data

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

flexy:

Hej Rene,

Tak for dit svar. Hvilken betalingsløsning bruger du? Jeg har allergi overfor langsom afvikling... hoster du selv eller bliver man placeret et sted man... kender!? :-) Kan du give et par eksempler på eksisterende webshops der bruger dit system?

Tak!

Flexy.

Hej Flexy

jeg har sendt dig en PM.

Vi bruger fx. Quickpay Betalingsgateway, Med Quickpay kan du tage imod næsten alle betalinger. Quickpay har en opstartsplan, hvor du kun betaler pr. transaktion. Det er en god løsning at starte ud med.

Den sætter vi op for dig, så kan du fx bruge Clearhaus eller Nets som indløsningsaftale.

René

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lader til at nogle i tråden ikke kan læse. Trådstarter har meget klart bedt om at få anbefalinger således at tråden ikke skal drukne i kundehungrende firmaer.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Det lader til at nogle i tråden ikke kan læse. Trådstarter har meget klart bedt om at få anbefalinger således at tråden ikke skal drukne i kundehungrende firmaer.

Hej Niels

Ja det bliver lidt blodigt ind i mellem. 

René

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)