Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil Woocommerce med Memberships og Subscriptions være en god løsning?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 28
Fra  jakobplenge.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger blot nogle tanker og viden fra personer med nylig erfaring.

Jeg har brug for at lave en større webshop, som skal kunne håndtere medlemskaber med varierende priser alt efter medlemskaber med forskellige fordele.

Al min erfaring i CMS, ligger i Wordpress.. Derfor håber jeg jo på, at det kunne gøres i WP, så jeg ikke i denne omgang, behøver at sætte mig ind i et helt nyt CMS.

Vil WooCommerce 3.3 være en holdbar løsning til dette, når vi måske snakker 2-3000 produkter? Eller vil der være for store performance issues ved at vælge denne løsning?

Alle anbefalinger og erfaringer er meget velkomne. Men i må meget gerne tage højde for at vi snakker den nyeste wordpress, så jeg søger helst erfaringer og viden indenfor nyere WooCommerce.

Jeg kigger ellers på thirtybees som CMS istedet. jeg syntes dog at deres interface er super uoverskuelig, med besværlige tendenser for at ændre simple ting. Men det kan jo måske også have noget med mangel på vane.

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Værd at overveje, er i hvert fald, at man på nuværende tidspunkt, ikke kan ændre prisen på en eksisterende kunde - eller jo, det kan man, manuelt for hver enkelt kunde.

Det er i min optik en kæmpe ulempe.

Derudover tror jeg dit antal af produkter, gør, at Wordpress måske ikke er det mest oplagte valg.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)