Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæneoverførsel til Shopify

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg håber, at I kan hjælpe mig, da jeg lige nu sidder fast. Jeg skal have flyttet mit domæne (som jeg har hos DKHostmaster) over til min webshop hos Shopify. Jeg har prøvet at følge deres guide, men uden held, eftersom Shopify kun skriver, at man skal indsætte deres IP-adresse. Dette har jeg ikke kunne se, hvor man blot kan nøjes med at gøre det hos DK Hostmaster.

DK Hostmaster vil nemlig også have hostnavnet, og når jeg spørger hos Shopify, så siger de, at de ikke har noget hostnavn eller nogen navneserver.

Hvad skal jeg gøre for at få flyttet mit domæne over til Shopify?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem har du købt dit domænenavn hos? De har en navneserver hvor du kan få ip-adressen ind så dit domænenavn til komme til den rigtige side.

DK Hostmaster er kun leverandør af domænenavne. For at få det i brug så skal det bruge en navneserver som er en slags telefonbog. 

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er købt hos Webex, så skal jeg kontakte dem for at ip-adressen ind der, eller kan jeg selv gøre det?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Magn:
Det er købt hos Webex, så skal jeg kontakte dem for at ip-adressen ind der, eller kan jeg selv gøre det?

Jeg kender ikke Webex så det ved jeg ikke. Tit har leverandører et kontrolpanel du kan bruge.

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er følgende: http://www.webex.dk/

De gav et tilbud på at lave hjemmesiden til at starte med, hvorfor de købte domænenavnet. 

Hos DKHostmaster er det muligt at skifte navneserver, så vil det ikke være nemmest at gøre det, og i givet fald hvor du kan anbefale at gøre det til?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv GratisDNS som er gratis at bruge. Deres brugerinterface er dog fra en anden tidsalder :) men forstår man hvad man skal gøre så kan det gøres hurtigt.

Hvis du ikke selv har prøvet det så vil jeg anbefale dig at få en til at sætte domænet op for dig. 

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke prøvet det før, men hvem kan man få til at sætte domænet op for én? Skal jeg bare kontakte Webex, som jeg har købt domænet hos?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)