Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfattere til web med fokus på SEO

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge nogle "tidsløse" artiker omkring job og karriere til en portal. Det skal være artikler skrevet til vores målgruppe.

Fokus/forventninger:

  • Tidsløse tekster med værdi for målgruppen
  • Fokus på SEO i teksterne
  • Firmaer med viden og indblik i emner omkring job og uddannelse for unge mellem 15 og 30 år

Hvad koster sådan noget?

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godaften Lars

Det vil helt sikkert kunne svare sig for dig at engagere en tekstforfatter til at skrive disse meget SEO-mindede tekster - men omvendt kommer du til at betale en relativt høj pris for dem, hvis deres primære formål er at få dig til at rangere højt i søgemaskinerne.

Tidligere har jeg oplevet, at kunder der netop efterspørger, det du kalder "tidløse" artikler om et givent emne, og gerne vil have dem skrevet efter strenge SEO-krav, ja, de gør klogere i først at tage kontakt til en SEO-ekspert (dem har vi jo mange af her på Amino, så det er bare med at vælge;-) og dernæst ud fra dennes instrukser få en tekstforfatter til at skrive teksterne opsigtsvækkende. På den måde får du den optimale SEO-analyse og skabelon for teksterne, samtidig med at tekstforfatteren nu alene skal koncentrere sig om at få de udstukne regler til at spille sprogligt. Det er den optimale løsning!

... Men naturligvis også den dyreste, da du her ikke finder en kombi af SEO-ekspert og tekstforfatter, men i stedet to eksperter der supplerer hinanden. Et sådant par leverer langt bedre resultater, end en altmuligmand som må gå på kompromis med sig selv og sine evner ved at stå i to lejre.

Synes du, at den løsning bliver for dyr, og er det resultaterne i google der er vigtigst for dig i første omgang, så vil jeg - med overhængende fare for at afskrive mig selv fra denne opgaveløsnings rolleliste;-) - anbefale dig at spare tekstforfatteren væk, og få kompetent vejledning fra en SEO-ekspert, og derefter få en studerende eller ikke-prof skribent til at udfylde den SEO-skabelon, som dine tekster skal opbygges ud fra.

Dette er ikke den optimale løsning, men hvis ikke dit fokus er tekstens kvalitet men derimod SEO-værdien, så kan du altid senere hen få en tekstforfatter til at eksekvere SEO-ekspertens vejledninger lidt mere lækkert. 

Mine faste priser kan give dig et umiddelbart overblik over, hvilket prisleje du kan forvente dig af en tekstforfatter.

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

På mine mange forskellige seo projekter har tekst været omdrejningspunktet - og jeg har lige afsluttet et kæmpe tekstprojekt sammen med 3 gode webtekst folk - se evt. http://www.strategen.dk/seoblog/ - og jeg tror jeg har lige den person du skal bruge - en der også ved noget jobskrivning m.m. Personen er uddannet journalist og "oplært" i seo-venlig tekster af mig ...

Men giv mig et ring på min firmatlf. og lad os tage en snak ..også om fokos på seo delen

tlf. .5665 4565

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene, 

René Gade Mikkelsen - Dribling:

Det vil helt sikkert kunne svare sig for dig at engagere en tekstforfatter til at skrive disse meget SEO-mindede tekster - men omvendt kommer du til at betale en relativt høj pris for dem, hvis deres primære formål er at få dig til at rangere højt i søgemaskinerne.

Tak for dit uddybende svar omkring SEO og tekstforfatning. Jeg vil ikke sige at det udelukkende er SEO det gælder, men da det er tekster til web vil det have en betydning at den som skriver teksterne ved lidt om SEO, så måske for at omformulere lidt hvad jeg søger så er det mere en person som ved noget om at skrive til web-sider med SEO i tankerne end at det specifikt skal være kun med SEO formål.

Synes du, at den løsning bliver for dyr, og er det resultaterne i google der er vigtigst for dig i første omgang, så vil jeg - med overhængende fare for at afskrive mig selv fra denne opgaveløsnings rolleliste;-) - anbefale dig at spare tekstforfatteren væk, og få kompetent vejledning fra en SEO-ekspert, og derefter få en studerende eller ikke-prof skribent til at udfylde den SEO-skabelon, som dine tekster skal opbygges ud fra.

Den optimale løsning er nok ikke hvad det kan blive til i denne omgang, men da jeg muligvis har noget materiale som 'bare' skal skrives om kan ovenstående måske være en bedre løsning. Nobelt af dig at komme med den udledning når du som du selv skriver sætter dig selv ud på et sidespor :-) 

Mine faste priser kan give dig et umiddelbart overblik over, hvilket prisleje du kan forvente dig af en tekstforfatter.

Tak for det. Det er en meget flot side du har fået lavet!

Alt i alt er jeg ikke ude på at 'snyde' læseren for ordentlige og oprigtige tekster og det tidsløse er mere i den ånd at emnerne ikke er noget som ændre sig meget over kortere tid end at det skulle være en engangsforestilling kun minded på SEO. Jeg vil på den anden side heller ikke snyde mig selv ved at tage en garvet journalist til opgaverne som ikke ved meget om SEO og få nogle super tekster som bare ikke hjælper mig på den anden led.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg er ikke SEO-ekspert, men jeg har skrevet - og skriver løbende - masser af webtekst - også med SEO-formål.
Jeg føler mig fuldt kompetent til at håndtere opgaven, men selvfølgelig vil du efterfølgende kunne tilføre din side yderligere værdi ved at få en SEO-freak til at spanke den.

Små opgaver løses til timepris.
Løbende opgaver løses på klippekort.
Større opgaver løses gerne på fast tilbud.

Kast en elektronisk postmeddelelse på kjer@kjers.com eller ring 9787 9898.
Skal det være i dag, fanges jeg kun på mobilen 28 14 84 03.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)