Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af glas serie (drikkeglas)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil have produceret en glas-serie, bestående af vinglas, champagneglas mm. Jeg har researchet i et par uger på nettet, men kommer lidt til kort omkring, hvor disse kan og skal produceres. Jeg håber derfor på, at nogle venlige og måske erfarne sjæle, har nogle gode råd og forslag til, hvor dette kan gøres.

Har man samtidig viden omkring software programmer, hvor disse glas kan designes, er man meget velkommen til også at kommentere på dette.

På forhånd mange tak for din tid og interesse!

Med venlig hilsen

Nikolaj

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit umiddelbare svar er at du skal kigge udenfor Danmark, både fordi der ikke findes mange der kan producere det i DK men også fordi prisen er billigere. Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Hvis det skal være indenfor EU, så vil producenter fra lande som Tjekkiet, Polen og Frankrig være nogle af de bedre bud, hvis det er kvalitet at du går efter (hvor prisen følger med op). Er det lavere kvalitet, og det må være udenfor EU, så fremstilles der mange glasvarer, herunder også drikkeglas, i henholdsvis Indien og Kina.

Hvis du skal på besøg hos producenten eller trække prøver hjem, så vil jeg anbefale dig, at holde dig indenfor EU´s grænser. Særligt Tjekkiet tror jeg vil være ideelt for dig, at søge nærmere indenfor :)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 19. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Tusind tak for dit input! Det ser meget interessant ud og kan helt sikker hjælpe mig videre.

God weekend!

Med venlig hilsen

Nikolaj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)