Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rubrik A ved momsangivelse

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så må der været et eller andet galt i det system, men som sagt er det bare at ligge købsmomsfeltet sammen med feltet for eu erhvervelsesmoms, så stemmer det. Det gør jeg lige i første omgang manuelt. Kan jeg så ikke bare bogføre ind bagefter i en diverse kladde det momsbeløb eller? Hvordan gør jeg det? Har nemlig bogført den kreditor nu jo og ja så mangler det jo nede på købsmomsen...

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja..det ville jeg gøre....men beløbet må jo stå et eller andet sted i dit system.

Prøv at kigge din posteringsjournal igennem, for at se, om beløbet ikke bliver bogført et eller andet sted hen.

Det tyder på en opsætningsfejl i dit system.

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg aner det ikke, bruger jo bare en slags standartopsætning og synes det er forvirrende nok i forvejen. Men altså det må jeg se på en anden dag, det er vidst ikke det vigtigste lige nu - bare det kan rettes på et tidspunkt, hvilket det jo kan med en efterpostering - som jeg håber du vil hjælpe med :-)

Bare jeg ligesom var 100% på at det skulle være alle indlandske fakturas købsmoms + den moms jeg selv har lagt til på eu fakturaen, så jeg får indberettet rigtig.

Men det er jo også det du har skrevet på et tidspunkt, at man både skulle have den på moms af varekøb i eu samt på indkøbsmomsen (den almindelige). Havde bare håbet den måde jeg endte med at bogføre på nu virkelig var den rette, da der jo er lagt fine koder ind kan man sige - der mangler bare lige en enkel :-)

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)