Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina som privat uden videre salg.

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg vil gerne som privatperson købe 30 spejle fra Kina (vi er flere som er gået sammen pga minimumskøb (30))

Hvilke problematikker kan der være i det, hvis nogen?

Mvh Oliver

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

At det betragtes som erhvervskøb, hvilket ikke er lovligt når du ikke er virksomhed. I sidste ende kan godset blive tilbageholdt.

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de kan betragte det som erhverskøb, men jeg går ud fra de skal have beviser som så meget andet?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nok ikke nogen privat person der importere 30 stk. af samme enhed. Så du har en dårlig sag.

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er "nok ikke" godt nok? Der kunne være forskellige grunde; div projekter, kunstinstallationer osv osv.

Men som det fremgår af ovennævnte, så er vi flere der gået sammen om købet på pga krav om minimumskøb på 30 spejle. Vi starter lige forfra så :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

OliverMorgan:
Er "nok ikke" godt nok

Slap nu lige lidt af! 

Du spørger os om råd, at du så ikke kan lide svaret er jo ikke mit problem.

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med slappe af?


Jeg synes det er fint du svarer Ravn, håber også det er okay at du bliver udfordret lidt. Jeg fortæller dig bare at der tilsyneladende er noget du har overset, som du kunne tage med i den ellers noget forhastede konklusion. 


Mvh

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

OliverMorgan:
Jeg fortæller dig bare at der tilsyneladende er noget du har overset, som du kunne tage med i den ellers noget forhastede konklusion. 

Du er åbenbart utilfredst med min " forhastede konklusion" så find nogle andre at spørge! 

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn, nu var det ikke mig der spurgte dig. Jeg er ikke utilfreds med at du gerne vil svare, men du må da gerne sætte dig lidt ind i det. Du forklarer dig jo ikke, du siger bare man har en dårlig sag. Jeg går ud fra du ikke ved nok om emnet siden du bliver fornærmet? Det skal vel ikke gå ud over mig. 

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 5 (43 indlæg)